Mistä nikistä pidät ja mistä et?

  • Viestiketjun aloittaja lippu
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Hmmm itsestäni en aina pidä, kun kirjoitan välillä niin oudolla tavalla että kirjoitukseni ymmärretään väärin :LOL: Ei mulla kyllä ole ketään inhokkia.. Lentokala nyt tuntuu aina olevan eri mieltä kaikesta kuin minä, mutta eihän se väärin ole:)
Ei mitenkään inhottavalla tavalla, vaan yksinkertaisesti pelkillä mielipiteillään.

Suzyanne on suosikkini.
Pidän hänen aatteistaan ja hänelle ei myöskään ole tavanomaista polkea ketään.
Vahvoja mielipiteitä, muttei loukkaavia.(ainakaan minua loukkaavia)
Suzyanne on tosi symppis, ja tosiaan ei koskaan loukkaa ketään...mutta yhtä lailla symppiksiä on Ugly Duckling, Ultramariini, Tytsi89, Madicken04,Trinsessa, Uudi, Nikitön Urpå (jota ei ole enää näkynyt :( ), Tiimarinvihko, tässä muutama, mutta on muitakin joista pidän ja PAAAALJON onkin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Voi olla ihan hyväkin merkki jos ei mainita:D
Ei ainakaan mitenkään kovin negatiivinen voi olla :D
Ei minullekkaan sinusta mitään ärsyttävää tule mieleen :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Ei muakaan. :D *I wonder why ;)* Mut mä en yritäkkää "nuoleskella" ketää. :D Sanon vaan sen, mikä mun mielipide on, ja tällä hetkellä se on tämä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Voi olla ihan hyväkin merkki jos ei mainita:D
Ei ainakaan mitenkään kovin negatiivinen voi olla :D
Ei minullekkaan sinusta mitään ärsyttävää tule mieleen :p
No mut välillä tuntuu että oon palstalla ihan näkymätön :D
No tossa oli joku aika sit yks kuvaketju, minkä jälkeen sain täällä aika kylmää kohtelua :snotty:
:LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Voi olla ihan hyväkin merkki jos ei mainita:D
Ei ainakaan mitenkään kovin negatiivinen voi olla :D
Ei minullekkaan sinusta mitään ärsyttävää tule mieleen :p
No mut välillä tuntuu että oon palstalla ihan näkymätön :D
No tossa oli joku aika sit yks kuvaketju, minkä jälkeen sain täällä aika kylmää kohtelua :snotty:
:LOL:
Mikä kuvaketju? Minkälaista:D Eiköhän täällä saa välillä itse kukin :'( :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Ei muakaan. :D *I wonder why ;)* Mut mä en yritäkkää "nuoleskella" ketää. :D Sanon vaan sen, mikä mun mielipide on, ja tällä hetkellä se on tämä. :)
Me ei olla vissiin ainakaan kamalan usein osuttu samaan ketjuun? Mulla on kyl huono nimimuisti :snotty:
No mutta ainakin näin alkuun vaikutat mukavalta :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
Mikä kuvaketju? Minkälaista:D Eiköhän täällä saa välillä itse kukin :'( :D
Taisin sanoa yhden palstalaisen hiustyyliä hieman halvan näköiseks.... :ashamed:
aaa..ups:D
On mullakin varmaan tullut sammakoita suusta kun itsekkin tänään sain kylmän suihkun kirjoituksesta:D Koski ilmeisesti vain tätä yhtä kun ei osannut esittää yhtäkään esimerkkiä muusta:)(toivon mukaan)
Tai oikeastaan kirjoitin mielipiteeni niin oudolla tavalla että siitä sai väärän kuvan..ja olin täysi tollo :D
Kyllähän siitä toki tulee vähän paha mieli, mutta ehkei kukaan nyt parin lausahduksen takia täysi idiootti ole, vaikka joku niin haluaisikin sanoa:D

 
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Einäin:
Mukavilta nickeiltä vaikuttaa/tuntuu ainakin Hedona ja Keittiönoita. Noh, ärsyttäviä en mainitse.
:hug: Minnuu ei oo ikinä ennen mainittu! :D Kiitos :flower:
Ei muakaan. :D *I wonder why ;)* Mut mä en yritäkkää "nuoleskella" ketää. :D Sanon vaan sen, mikä mun mielipide on, ja tällä hetkellä se on tämä. :)
Me ei olla vissiin ainakaan kamalan usein osuttu samaan ketjuun? Mulla on kyl huono nimimuisti :snotty:
No mutta ainakin näin alkuun vaikutat mukavalta :xmas:
Harvemmin huutelen mustana täällä. :) Mut usein lueskelen ketjuja kuitenkin. :) Et lukemieni ketjujen perusteella täällä näitä mielipiteitäni jakelen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja uskallan:
Harmailijasta on jäänyt jotenkin kireä fiilis. Tai ehkä ne ketjut, joita olen nähnyt, on antaneet hänestä jotenkin väärän kuvan. Syystä tai toisesta.
Siis minusta vai niistä miljoonista harmaista harmailijoista?
Kireää minusta ei oikeen saa tekemälläkään ;) Mutta jokaisella on mielipiteensä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:
aaa..ups:D
On mullakin varmaan tullut sammakoita suusta kun itsekkin tänään sain kylmän suihkun kirjoituksesta:D Koski ilmeisesti vain tätä yhtä kun ei osannut esittää yhtäkään esimerkkiä muusta:)(toivon mukaan)
Tai oikeastaan kirjoitin mielipiteeni niin oudolla tavalla että siitä sai väärän kuvan..ja olin täysi tollo :D
Kyllähän siitä toki tulee vähän paha mieli, mutta ehkei kukaan nyt parin lausahduksen takia täysi idiootti ole, vaikka joku niin haluaisikin sanoa:D
Joo no mut pelottavaa tossa tilanteessa oli se moni muukin sanoi samaa mut silti mä olin ainut joka sai negatiivista palautetta mielipiteestään :/
Juu no siis ei yhden ketjun perusteella voi sanoa yhtään mitään kenestäkään :D Eikä tätä palstaa pidä ottaa niin tosissaan :D
Mut ilmeisesti mua pidetään tosi ärsyttävävä ja teennäisenä. Mut oikeasti oon vaan sellainen et joko oon tosi iloinen ja näytän sen mut sit taas jos mua joku huolettaa niin en mä sitä peitä :D
 
Paljon on kivoja nikkejä keiden juttuja on mukava lukea. :) En millään jaksa muistella kaikkia, pääni ei kuumehöyryssä toimi. Mutta ainakin minusta mukavia keitä tulee mieleen on elviiratar, Pirpiz, Tytsi, Wicked Mary, Huumekoira, Grace, hedona Tiimarivihko, KangasP-Akka, Jonsered, Pikkuinkkuli, seikkailija dora, tuulimyllynlämmittäjä, Majurillakin on päivänsä ;) ...(Anteeksi jos en muistanut kaikkien nikkiä oikein) :) Ja pahoittelen te kaikki muut kenet olen unohtanut.
Oikeastaan sellaista josta en pidä ei ole jäänyt mieleen. * Pohtii * ...Ilmoitan jos muistan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Paljon on kivoja nikkejä keiden juttuja on mukava lukea. :) En millään jaksa muistella kaikkia, pääni ei kuumehöyryssä toimi. Mutta ainakin minusta mukavia keitä tulee mieleen on elviiratar, Pirpiz, Tytsi, Wicked Mary, Huumekoira, Grace, hedona Tiimarivihko, KangasP-Akka, Jonsered, Pikkuinkkuli, seikkailija dora, tuulimyllynlämmittäjä, Majurillakin on päivänsä ;) ...(Anteeksi jos en muistanut kaikkien nikkiä oikein) :) Ja pahoittelen te kaikki muut kenet olen unohtanut.
Oikeastaan sellaista josta en pidä ei ole jäänyt mieleen. * Pohtii * ...Ilmoitan jos muistan. :)
Sinä oot kans kiva :hug:
 

Yhteistyössä