Mistä olet löytänyt miehesi?

JONSERED Karhunkantaja
Sokkotreffeiltä... B) Kaverini järkkäsi, sillä ei pitänyt sen hetkisistä mieskuvioistani... :whistle: Oli alta 20-vuotias toyboy ja yli 35-vuotias muusikkokirjailija reservissä.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Sokkotreffeiltä... B) Kaverini järkkäsi, sillä ei pitänyt sen hetkisistä mieskuvioistani... :whistle: Oli alta 20-vuotias toyboy ja yli 35-vuotias muusikkokirjailija reservissä.
Reservissä. :LOL:
 
Turkilmas
Ei voi selittää lyhyesti :ashamed: . Mun paras kaveri rakastui tulisesti yhteen kolliin (tääkin olis NIIN ihana tarina, mutta annetaan nyt olla :D ). He alkoivat seurustelemaan. Tää mun bestis järkkäs sitten synttäribileet meidän kotikaupungissa, jonne tuo "kolli" otti kaverinsa henkiseksi tueksi. No tää kaveri oli tietty mun mies.

Me oltiin nähty jokunen kerta jo aiemmin, mutta ei ollut kolahtanut. Mä elin (surkeassa) avoliitossa ja mies oli niin kamalan ujo ja mutrunaama. Kävi kuitenkin sitten niin että olosuhteiden pakosta mä jouduin nukkumaan humalaisen mieheni vieressä yöllä (itsekin tietty humalassa). Ja me juteltiin myöhään yöhön henkeviä. Mies ei yrittänyt mitään, mutta alkoholin vaikutuksen alaisena uskalsi riisua ujoutensa ja jutella vaikka mitä. Lopulta nukahdettiin otsat vastakkain, mutta edes pientä pusua ei vaihdettu.

Se vaan oli niin ihanaa että mä rakastuin päätä pahkaa. Sitten mun paras kaveri kollinsa kanssa puuttui peliin ja saattoi mut ja (myöskin ihastuneen) mieheni samaan tilaan kahdestaan. Siitä se sitten lähti...mä olin -1päivää sinkku ja edelleen niin rakastunut tuohon ukkokultaani. Joka muuten ei edes oo lainkaan ujo kun sen tuntee :heart: :heart:
 

Yhteistyössä