mistä olette löytäneet uuden miehen?

Moikka!Mistä olette löytäneet uuden miehen,joka hyväksyy lapsen/lapset?Onko hänellä myös lapsia/vai lapseton,Ja kuinka kauan olitte yh?Olen 21 vuotias yh ja minulla puoltoista vuotias tytär;haluaisin vaan kuulla kokemuksia!
 
Muutamia tuttavuuksia on löytynyt kirjeenvaihdon ja netin kautta, mutta niistä ei kuitenkaan jostain syystä kehittynyt enempää.
Pari kuukautta sitten tapasin netissä aivan sattumalta miehen, jonka kanssa ollaan tunnettu teini-ikäisestä saakka ja asutaan samalla paikkakunnalla. Pyörittiin nuorina paljon samassa kaveriporukassa. Nyt sitten kolahti... kunnolla. =)
Hän on 31v. lapseton, minä 29v. kahden lapsen äiti. Ja yh:na ehdin olla kolmisen vuotta. Hän tulee hyvin toimeen lasteni kanssa. Olen onnellinen. =) =) =)
 
Reilun kuukauden olin yksin, ilman miestä. Sitten kirjaimellisesti kotiovelta tuli mies hakemaan! Oli kyllä vanha tuttu, mutta kun kuuli erosta niin tuli heti "kosioreissulle"!
Nyt ollaan 4v. oltu yhdessä ja reilu 1v. yhteinen lapsikin!
2 lastani ed. liitosta pitävät nykyistä miestäni isänään ja mies rakastaa lapsiani kuin omaansa! Eli kaikki lapset ovat miehelle kyllä ihan saman arvoisia!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 20:17 vieras kirjoitti:
Reilun kuukauden olin yksin, ilman miestä. Sitten kirjaimellisesti kotiovelta tuli mies hakemaan! Oli kyllä vanha tuttu, mutta kun kuuli erosta niin tuli heti "kosioreissulle"!
Nyt ollaan 4v. oltu yhdessä ja reilu 1v. yhteinen lapsikin!
2 lastani ed. liitosta pitävät nykyistä miestäni isänään ja mies rakastaa lapsiani kuin omaansa! Eli kaikki lapset ovat miehelle kyllä ihan saman arvoisia!
tämähän kuulostaa ihan kuin sadulta. :) IHanaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 23:44 koululaisten äiti kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.06.2006 klo 20:17 vieras kirjoitti:
Reilun kuukauden olin yksin, ilman miestä. Sitten kirjaimellisesti kotiovelta tuli mies hakemaan! Oli kyllä vanha tuttu, mutta kun kuuli erosta niin tuli heti "kosioreissulle"!
Nyt ollaan 4v. oltu yhdessä ja reilu 1v. yhteinen lapsikin!
2 lastani ed. liitosta pitävät nykyistä miestäni isänään ja mies rakastaa lapsiani kuin omaansa! Eli kaikki lapset ovat miehelle kyllä ihan saman arvoisia!
tämähän kuulostaa ihan kuin sadulta. :) IHanaa...
Siltä se silloin tuntuikin! Ja tuntuu vähän vieläkin! Meillä on niin ihanaa tämä elo. Jotenkin se oli "rakkautta ensi silmäyksellä" kun taas nähtiin! Vieläkin rakastun uudelleen jos mies on ollut päivän pari poissa työn takia! Vanhemmat lapseni huutavat aina että: isi tuli kotiin!
Vanhempien lasteni biologinen isä ei ole enää elossa.
 
netmet
Netistä.
Laitoin aika räväkän ilmoituksen sinkut.nettiin ja siihen tuli muutamia vastauksia, tämän kanssa kirjoiteltiin pitkään eikä kummallaakaan ollut kiire tavata....
No, nyt on siis yhteinen lapsi ja hänen lapsensa käyvät tapaamisella ja minun lapset ovat täysi-ikäisinä omillaan.

Mies on upea. Hänen lapsensa ja etenkin heidän äiti eli tämä exä ovat aika kummallisia.
 
Baarista!! ;) Mies tuli flirttaamaan, eikä karannut, vaikka heti alkuun ilmoitin olevani yh-äiti!
Uusperheelliseksi päädyttiin, mulla kaksi lasta ja miehellä yksi. Nyt yhteinen tulossa. Kummallisia ovat täälläkin, miehen lapsi ja exä! :D
 
Äiti81
me tavattiin netissä,keskustelupalstalla. Reilu kuukausi meseiltiin ennen kuin tavattiin. Minulla kaksi ja hänellä kolme lasta,mukavasti on mennyt ja lapset ottanut asian hienosti. Olin yh:na 2vuotta
 
Työpaikalla tutustuttiin. Sitä ennen oli kyllä tavattu ravintolassa. Kolahti jo silloin, mutta molemmat oli varattuja. Sitten myöhemmin osuttiin sattumalta samalle työpaikalle. Molemmille tuli ero... osittain toisistamme johtuen. Mutta seurustelu ja tapaileminen alettiin vasta, kun molemmat oli jättäneet puolisonsa. Onnellinen olen minäkin! Pitkään haikailin tätä miestä, ja kun sitten suhde alkoi, en voinut uskoa todeksi! =)
 
nel
Ihan vaan vanhan ystävän kanssa istuttiin iltaa entisellä opiskelupaikkakunnalla. Siellä sit tapasin rakkaani..aluksi ei kauheesti kiinnostanut, mutta kun jatkoilla aamuyöstä päästiin juttelee(siis ihan vaa juttelee:)), ni mielenkiinto heräs. Heti rakastuttiin ja mun kaks lasta ei ollut mikään ongelma tai järkytys. Hienosti on meidät kaikki ottanut ja lapset kanssa hyväksyneet tilanteen. Just tehtiin asuntokaupat ja kuukauden päästä muutetaan yhteen!
Olin yh:na 10kk, ennen kun aloin seurustelee.

Mutta sen verran voin sanoa, että ei se etsimällä löydy..Mä oli jo luovuttanut, edes pieni seura olisi jo kelvannut..ja kun olin vaa, enkä miehii nii ajatellu, ni kappas, tässäpä sitä ollan. Ei turhia paineita. Mut ymmärrän et suakin mietityttää toi, mite mies suhtautuu lapsiin..se on tärkeä pointti, parempi ois suhtatua positiivisesti =)

Tsemppiä ja aurinkoa!
 
koiraharrastaja
Baarista...Mutta vanhoja tuttuja oltiin, ei vaan oltu tavattu moneen vuoteen. Enkä silloin nuorempana ollut edes kiinnostunut, silmät avautuivat vasta, kun oltiin tunnettu melkein 15 vuotta...hidas sytytys... :whistle: Lapseton sinkkumies, mulla oli kaksi lasta.
 

Yhteistyössä