Mistä rahaa???

  • Viestiketjun aloittaja Mä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Mä vaan
Laskuja vinu pino ja rahaa ei yhtään, mistä apua kun sossusta ei saa tässä kuussa...töihin ei voi mennä kun hoitaa muksuja ja kavereilla ja tuttavilla ei oo rahaa lainata HELP!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 22:25 Mä vaan kirjoitti:
Laskuja vinu pino ja rahaa ei yhtään, mistä apua kun sossusta ei saa tässä kuussa...töihin ei voi mennä kun hoitaa muksuja ja kavereilla ja tuttavilla ei oo rahaa lainata HELP!!!
Ai "töihin ei voi mennä kun hoitaa muksuja"!
Hei haloo, aika moni on joutunut menemään :headwall:
Suomessa ihan hyvä päivähoitojärjestelmä, jos et satu tietämään.
 
Miira
No meillä kans sellanen tilanne et mies on vankilassa vielä kesäkuun(meni toukokuussa) sitä ennen palkkatyössä ollu. No eipä se raha riittänyt perheen menoihin jos halusi syödäkki jotain. Kelasta hain asumistukea ja kotihoidontuen lisää. Kotihoidon päätös tuli vasta kotiin mutta asumistuesta ei vielä mitään tietoa.. Menin sossuun(inhottavaa mutta pakon edessä) eikä saatu toukokuulle sieltä mitään muuta kuin maksusitoomus kauppaan. Katsoivat miehen tulot ja kuulemma olis pitäny riittää sille toukokuulle ne.
No eipä niitä laskuja paljon voinu maksaa sitoomuksilla. :( Menin seurakuntaan diakonissalle juttelemaan asiasta ja kerroin kaiken. Ja oli onneni että maksoivat yhden kuukauden vuokran. Ei saa ees nukuttua kun miettii miten tässä pärjätään.. Taas pitää mennä sossuun "anelemaan" kesäkuun ajaksi jos sieltä mitään taas saa.. :headwall: Luulis nekin olevan sitä varten että auttavat hädässä olevia..!Ennen ei ole tarvinnut sielä kulkea enkä kulje jatkossakaan jos ei ole ihan pakko.
Ap:lle: Sinne vain seurakuntaan juttusille. Kyllä niiden on pakko auttaa jotenkin.. :hug:
 

Yhteistyössä