Mistä retro hiippahupputakin kaavat??

Eli siinäpä kysymys kuuluikin. Mistä saisin kaavat retro hiippahupputakkiin? Tiedän, että kirjastossa on Elsebeth Gyntherin kirja, mutta siihen on varauksia järjetön määrä!!! Olikohan 43 varausta tässä joku päivä sit, eli sitä kautta kestää iäisyys saada se. Olen yrittänyt etsiä netistä mm. Ottobren kautta, mutta en ole löytänyt. Olisko jollakulla teillä kaavoja, voisin vaikka maksaakin niistä vähän. Tuon kyseisen kirjan voi kyllä ostaakin yhdestä verkkokaupasta, mutta siellä oli vain tanskankielinen versio (kelvannee sekin paremman puutteessa, jos en muualta löydä). Tarkoitus olis ommella metrin mittaiselle pienelle miehelle iloisen värikäs takki. Apuja, kiitos!
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja mandi111:
Siin on kait muitakin hyviä kaavoja. En tarkkaan tiedä, mihin asti senttikoolla kaavat on, mutta helppohan noita on itse vähän suurentaa. Meidän poitsu on nyt tosiaan noin 100 cm ja on nyt 3 v 3 kk.
Siellä on näitä haalarihousuja ym. retroihanuuksia. Suosittelen kirjaa innokkaille retroilijoille :)
 
Ihanaa, tuskin maltan odottaa. Saatanpa ommella muutakin mukavaa pojalle. Aiemmin olen ommellut hänelle froteisen oranssi-ruskean raitapaidan ja leveälahkeiset ruskeat velourhaalarihousut sekä siniset froteiset leveälahkeiset housut ja lahkeeseen laitoin norsun kuvan.
 

Yhteistyössä