Mistä saa isokokoisia, hyviä muovilaatikoita joissa on kansi?

Siis lähinnä vaatteita ajattelin moisissa säilöä...siis liian pieneksi jääneitä ja vielä liian suuria, talvivaatteita kesällä jne.

Kannen pitäisi olla semmoinen että sen saa jotenkin "klik" kiinni, eli ettei irtoile omia aikojaan jos niitä vaikka autoon viskon jne.

Koko mielellään 3 * banaanilaatikon kokoinen, tai isompi ja tietenkin kohtuuhintainen :)
 
saara
Kerro mullekin, jos löydät tuommoisia! :wave:

Mut ite harkitsen ostavani niitä "vakuumipusseja" tai millä nimellä ne nyt onkaan. Saa kuitenkin paljon kampetta pieneen tilaan, kun pakkaa niihin ja ilmat pois pussista.
 
vieras
Hammarplastin SmartStore Classicissa isoin on 70 litraa, pienet pyörät alla. Pinoutuu samankokoisten kanssa ja hyvät "klik"-sulkijat. Eivät ole halpoja, mutta kestäviä ovat.

Muista, että kylmäsäilytyksessä vaatteet voivat homehtua muovilaatikossakin.

http://www.hammarplast.com/products-2.aspx?cat=12647&prod=12803
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hammarplastin SmartStore Classicissa isoin on 70 litraa, pienet pyörät alla. Pinoutuu samankokoisten kanssa ja hyvät "klik"-sulkijat. Eivät ole halpoja, mutta kestäviä ovat.

Muista, että kylmäsäilytyksessä vaatteet voivat homehtua muovilaatikossakin.

http://www.hammarplast.com/products-2.aspx?cat=12647&prod=12803
Ei mein vaatehuoneessa ole kylmä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mä ostin tossa keväällä cittarista sellasia missä kannet päälle ja klik.. Laitan aina lastenvaatteet kokojen mukaan, lapun sisälle (kuultaa läpi hyvin) ja siihen koko numeron. =)
Just tämmöstä varten mäkin kaipaan niitä laatikoita :)

Meillä ei oikein riitä rekkitilaa kaikille ulkovaatteille, kun niitä on koosta 68 kokoon 110 ihan siis joka koossa ja sitten vielä kokoa 134-140 ja mun ja miehen takit :snotty:

Ois hyvä saada jemmaan aina sen kauden vaatteet joita ei tarvita.

Ja kirppistouhuissakin noista ois apua :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hammarplastin SmartStore Classicissa isoin on 70 litraa, pienet pyörät alla. Pinoutuu samankokoisten kanssa ja hyvät "klik"-sulkijat. Eivät ole halpoja, mutta kestäviä ovat.

Muista, että kylmäsäilytyksessä vaatteet voivat homehtua muovilaatikossakin.

http://www.hammarplast.com/products-2.aspx?cat=12647&prod=12803
Ei mein vaatehuoneessa ole kylmä :D
No hyvä, ei sitten varmaan homehdu :D.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Rva Luna:
Mä ostin tossa keväällä cittarista sellasia missä kannet päälle ja klik.. Laitan aina lastenvaatteet kokojen mukaan, lapun sisälle (kuultaa läpi hyvin) ja siihen koko numeron. =)
Just tämmöstä varten mäkin kaipaan niitä laatikoita :)

Meillä ei oikein riitä rekkitilaa kaikille ulkovaatteille, kun niitä on koosta 68 kokoon 110 ihan siis joka koossa ja sitten vielä kokoa 134-140 ja mun ja miehen takit :snotty:

Ois hyvä saada jemmaan aina sen kauden vaatteet joita ei tarvita.

Ja kirppistouhuissakin noista ois apua :)
Mies on monesti naureskellut mun vaatteiden ja kenkien arkistoinnille. :D Meillä kun niitä laatikoita ihan kivasti tuolla vaatehuoneessa. Mutta mua se auttaa.
 

Yhteistyössä