mistä saa

Olen seurannut että olet testannut ainakin muutamalla muulla:muistanko oikein?Siitä viivanpaikasta kyselit ym.Itse olen laittanut omaisuuden jos toisenkin erilaisiin testeihin ja annankin "konkarin"neuvon.Osta yksi (tai tuplapakkaus) todella varma testi Apteekista,kuten Clearblue tms.Niissä ei ole kauheasti tulkinnanvaraa.Kertaostoksena kallis,mutta kannattaa.Viime raskauden alusas taisin tehdä noin 20 raskaustestiä ja milloin oli roskishaamua,milloin viivanpaikkaa ym.Sitten tein vihdoin Clearbluen testin ja tuloskin oli sillä sipuli.


PLUSSAONNEA :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
kassu voisin tosiaan ostaa clearbluen..alkaa kyllästyttää jo noi testit ja viivanpaikat :headwall: tulee kalliiks ostella jatkuvasti kaiken maailman testejä mitkä on epäselviä. Tai sit tarttis lopettaa testaaminen :LOL:
 
Sitä juuri tarkoitin.Vaikka toisaalta tiedän sen,ettei kamalasti MALTA vaan olla testaamatta jos on kaapissa testi,vaikka olisi juuri eilen testannut negaa :p Ja jos joka päivä tekee Clearbluen,tullee kyllä konkurssi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja minime:
Rfsu:n testipaketteja saa ärrältä, cittareista ja halpa-hallista.. Ärrissä ja halppiksissa hieman kai vaihtelee saatavuus, mut cittarista ainakin saa.
mä oon tuol turun cittaris yrittäny kattella niitä joskus mut en nähny...siin kohtaa misä on kortsujakin.. noista muista paikoista en oo tosiaan tajunnu ees ettii :D
 
Kauanko sulla nyt on keskenmenosta? Mullakaan ei ole vielä menkkoja tullut, tänään on kp 33. Lämmöt nousivat vasta tuossa viikko sitten, joten ajattelin odotella vielä ensi viikon loppuun ainakin, ennen kun alan niitä kaipailla. Joillainhan voi kuulemma mennä kuukausiakin ennen kuin ekat menkat tulee.

Mietin että voisiko sulla olla vielä raskaushormonia kehossa ja herkät testit näyttää sen esim. aamuisin? Ja onko sulla jälkitarkastu milloin? Siellähän ainakin sitten viimeistään saat varmuuden.

Toivottavasti nopeasti tilanne selviää, toi on niin raastavaa kun toivoo ja odottaa eikä tiedä missä mennään!
 
km:stä nelisen viikkoo. Jälkitarkastuskin oli..ei mitään näkynyt..testasin km:n jälkeen niin kauan et tuli puhdas nega,,ni en usko et sitä vanhaa olisi..mut kyl mä olen valmistautunut jo niihin menkkoihin. Täytyy vaan lopettaa testailu ja miettii jotain muuta...mut se on nii vaikeeta =) toivotaan sullekkin nopeaa selvimistä tilanteeseen jos olette yrittäneet jo =)
 
Näinhän se on, että muuta ajateltavaa pitää saada. Mutta on se vaan niin vaikeeta!

Me ei varsinaisesti olla yritetty vielä tässä kierrossa, mutta vahingonlaukaukset otetaan kyllä ilolla vastaan.. :D

Jäitä hattuun siis vaan! :saint:
 

Yhteistyössä