mistä saada intoa siivoamiseen kun se on inhottavinta mitä tiedän

puhdas, vieläkun saisi olohuoneen siivottua..
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Itse yleensä haen jotain uusia siivousvälineitä/-aineita, niin siivous on edes vähän mukavampaa :)

Tämä on muuten ihan totta myös mun kohdalla =)
mulla kans, ostin eilen kiilto yleispuhdistusainetta, ihana punaapila tuoksu. en edes imuroinu, vaan muutaman kerran mopilla...
 
kantsii pitää perus-siisteys,eikä antaa kaaoksen levitä,ite ainakin teen kaikki siivoukset heti aamusta,( jos on vaan mahollista= vapaapäivä) ja sitten saapi olla loppupäivän huoletta.
meillä kun on pakko joka päivä imuroida,kun koiran karvoja muuten on joka paikka täys.
ja muutenkin jokainen korjaa jälkensä,kaikista ärsyttävintä on alottaa siivous,että saapi kaikki rojut ym.tavarat raivata tieltä pois,että pääsee siivoomaan.
 
SS
No ajattelet, että lopussa kiitos seisoo :)

Ja saa nauttia hetken puhtaudesta :) Onko kovinkin sekaista?

Opi pitämään koti yleissiistinä, niin ei tarvitse kovinkaan paljoa edes siivoilla.
 
äiti neljälle
Tee ja järjestä kotisi sellaiseksi ja sitä silmällä pitäen, että se on myös helppoa ja yksinkertaista siivota.
Mieti, mikä asia kodissasi tekee siivouksen vastenmieliseksi ja aloita siitä ja sen asian/paikan uudelleen järjestelyllä :)
Näin minäkin tein vuosia sitten ja yllätyin, kuinka pienillä asioilla saa siistinä pidettyä kodin.
 
näin
turha kama pois silmistä ja tarpeeton joutaa pois kokonaan. Ei pienen pieniä koriste-esineitä, joiden pölyjen pyyhkimiseen menee rikollisen paljon aikaa. Kutsu vieraita, et kehtaa olla siivoamatta.
 
vieras'
Alkuperäinen kirjoittaja inhoon myös:
ei sitä saa mistään. on vaan PAKKO aloittaa! Imuri kaapista ja siitä se lähtee!
Voi ku se olis noin helppoa, ennen sitä pitäisi järjestellä tavarat pois tieltä ja sen jälkeen pyyhkiä pölyjä, sekin olis helppoa joso lis paljaita pintoja, mutta kun on jotain kippoa ja kaikenlaista niin pyyhkiminen on rasittavaa. Sitten pitäisi vielä lattiatkin pestä, huooh
 
hatsiu
vieraiden kutsuminen on ainoa tapa jolla saan intoa siivoukseen :-D Varsinki jos järjestän esim tupperware/swipe/tms. kutsut ja tiedän että tulee enemmän naisia kylään, tulee siivottua vielä tarkemmin. Oikeastaan muulloin en juuri siivoa kuin silloin ku on joku tulossa. Ja siksi on hyvä saada vieraita mahdollisimman usein! Tällöin se siivoaminen on jopa tehokasta, kun on tietty aika jolloin täytyy kämpän olla siedettävän näköinen. Lauantaina tulee kaik sukulaiset käymään, niin varmaan taas pe-la yöllä moppaan lattioita viimeisellä hetkellä .. Tuleepahan tehtyä joulusiivous, hih.
 
Mulla autto
se, et muutin mieheni kanssa yhteen. Enää ei vaan kehtaa asua samanlaisessa läävässä, mitä sinkkuaikoina eleli. Niin ja siivotaan miehen kanssa samaan aikaan, niin tulee nopeemmin valmista ^^ Oma viihtyvyys lisäänty, ku asunnossa on kaks viihtyilijää :)
 
"vieras"
se, et muutin mieheni kanssa yhteen. Enää ei vaan kehtaa asua samanlaisessa läävässä, mitä sinkkuaikoina eleli. Niin ja siivotaan miehen kanssa samaan aikaan, niin tulee nopeemmin valmista ^^ Oma viihtyvyys lisäänty, ku asunnossa on kaks viihtyilijää :)
Ihanaa, että teillä meni noin. Me molemmat asuimme siistissä kämpässä sinkkuaikoina, mutta nyt yhdessäasuessa on mennyt siivoaminen ihan hunningolle.
 
se, et muutin mieheni kanssa yhteen. Enää ei vaan kehtaa asua samanlaisessa läävässä, mitä sinkkuaikoina eleli. Niin ja siivotaan miehen kanssa samaan aikaan, niin tulee nopeemmin valmista ^^ Oma viihtyvyys lisäänty, ku asunnossa on kaks viihtyilijää :)
Mä voisin kans ottaa yhden kappaleen miehiä, kiitos. Jos lähettäisit tänne Korson suuntaan :)

Mä kanssa inhoan siivoamista. Aiemmin vaikka tiskaan kolmen viikon tiskit ku siivoon. ärsyttää myös se että ei saa siistiä vaikka kuinka yrittää kun ei vaan näe. Ehkä se olis aika hakea henk.koht avustajaa avuks, mutta ku ei jotenkin kehtais :(
 

Yhteistyössä