Mistä sais ILMASIA soittoääniä?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Non compos mentis
Mä latailen itse haluamani musat mytinyphone -sivustolle ja siellä editoin sopivaksi ja lataan takaisin puhelimeen. Ilmainen palvelu, mutta vaatii rekisteröitymisen.
 
Lataa ilmainen soittoääni klikkaamalla luettelon kuvaketta jolloin saat näkyville tarkemmat tiedot soittoäänestä esim. Rihanna Umbrella mp3 -soittoääni ja sen jälkeen download to PC, joka aukaisee uuden ikkunan. Odota muutama sekuntti ja lataus käynnistyy. Mobiililataus on myös mahdollista. Voit ladata 20 soittoääntä, kännykkä logoa tai taustakuvaa päivässä ilman rekisteröitymistarvetta.
Free Download Ringtones - mobile9
 
Lunatic
Lataa ilmainen soittoääni klikkaamalla luettelon kuvaketta jolloin saat näkyville tarkemmat tiedot soittoäänestä esim. Rihanna Umbrella mp3 -soittoääni ja sen jälkeen download to PC, joka aukaisee uuden ikkunan. Odota muutama sekuntti ja lataus käynnistyy. Mobiililataus on myös mahdollista. Voit ladata 20 soittoääntä, kännykkä logoa tai taustakuvaa päivässä ilman rekisteröitymistarvetta.
Free Download Ringtones - mobile9
Juu liian vaikeeta mulle, sori.
Pitäs varmaan olla joku johtokin kännykästä koneeseen, ei mulla ole.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;22066302:
Pönttö mikä pönttö.
Joo, liian scifiä mulle. Ei kai se ääni tietsikasta voi leijailla mun kännykkään, ilman mitään kaapeleita.
Ellen sitten näppäile jotain numeroita ja lähetä jonnekin.
 
No jos sulla on suht uusi tietokone niin siinä mahdollisesti on bluetooth itsessään (ainakin meidän läppärissä on). ja jos sulla on puhelimessa bluetooth niin saat siirrettyä koneelta ihan mitä musiikkia haluat puhelimeesi.

Ja jos löytyy noi bluetoothit koneesta ja puhelimesta niin koneelta löytyy käyttöohjeet miten se siirto tapahtuu, taatusti onnistut jos vaan jaksat vähän nähdä vaivaa.
 
Lunatic
No jos sulla on suht uusi tietokone niin siinä mahdollisesti on bluetooth itsessään (ainakin meidän läppärissä on). ja jos sulla on puhelimessa bluetooth niin saat siirrettyä koneelta ihan mitä musiikkia haluat puhelimeesi.

Ja jos löytyy noi bluetoothit koneesta ja puhelimesta niin koneelta löytyy käyttöohjeet miten se siirto tapahtuu, taatusti onnistut jos vaan jaksat vähän nähdä vaivaa.
Juu ei, kyllä meni ihan hepreaksi nyt.

Kiitos vastauksista ja näkemiin.
 

Yhteistyössä