Mistä siis tietää onko älykäs.

  • Viestiketjun aloittaja no mitä sitten
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22717885:
Sinun tapauksessasi tämä on kai PAKKO tulkita kohteliaisuudeksi koska parempia ei ole tulossa? :LOL:

Sinun kanssasi haluan kuunnella seuraavan biisin mitä olen kuunnellut useasti tänään. Se on IHANA! Älä ota kaikkea kirjaimellisesti, ei meidän suhteemme ole läheskään yhtä epätoivoinen. Yhtä kaunis vain kuin mitä tämä laulukin joka on TÄYDELLINEN! Sanoinkuvaamattoman upea biisi!!!!

YouTube - Die Toten Hosen - Alles aus Liebe
Tuo korostus oli mulle outo.
Kuule aiti44v, en minakaan ole aivan niin tyhma milta naytan.
Sanoin sulle aikaisemmin ,etta pidan noista linkeista, otan ne henkilokohtaisesti ,vaikka tietystihan ne on tarkoitettu kaikille. Mulle ne ovat kosketus Suomeen.
Tassa tapauksessa voin sanoa ,etta yksi kuva on parempi kuin tuhat sanaa ,vai miten se sanonta oli. Keeran viela: kiitos noista linkeista.
 
Tehän olitte päässeet oikein lätinän makuun :) Mulla on niin aivokuollut olo tän helvetillisen väsymyksen takia että älykkyys on aivan pohjamudissaan tänään(kin). Voin siis vastata käänteisesti alkuperäiseen kysymykseen: Tietää olevansa älytön kun palaa vaan aina uudelleen koomaamaan tänne vailla mitään järkiperäistä sanottavaa. Ja kun ulosantikin tökkii taas ihan kiitettävästi ja muisti pätkii niin että kesken lauseen unohtaa pointtinsa, on siitä äly kaukana.

Niin ja persvako mähän olen vielä kotirouvailemassa hetken aikaan, mutta nuorisotyön saralle olen kouluttautunut että kaippa sinne johonkin pitäisi yrittää työllistyä. Lastensuojelu kiinnosti lapsettomana, mutta nyt käy kyllä vähän liian raskaaksi. Jotain päihdeprojekteja tai ehkäisevän kriminaalityön proksuja kun täällä pyörii tasaiseen tahtiin niin josko johonkin sellaiseen saisin sitten itseni tungettua..?

Mutta että up up UP ja pallot vihreiksi!
 
äiti 44 v
liekö sitten pyrkimystä todistaa oma älykkyyn laitella jotain juutuuppilinkkejä jatkuvasti.....no sillähän se varmasti todistetaan.
Siis jollekinko saadaan alemmuuskompleksi aikaiseksi vain tänne linkkejä tekstejen väliin huitaisemalla?

No oukei, antaa sitten mennä pohjamutia myöten!

Valitaanpa tähän vaikka seuraava viihde/taidepläjäys... jonka tahdissa on mukavaa märehtiä paitsi omaa tyhmyyttään niin myöskin omia ulkonäöllisiä vajavuuksia kuten myöskin laulutaidon ilmiselviä puutteita. Olkaa hyvät...

YouTube - Celtic Woman-Ding Dong Merrily On High!
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22721398:
Siis jollekinko saadaan alemmuuskompleksi aikaiseksi vain tänne linkkejä tekstejen väliin huitaisemalla?

No oukei, antaa sitten mennä pohjamutia myöten!

Valitaanpa tähän vaikka seuraava viihde/taidepläjäys... jonka tahdissa on mukavaa märehtiä paitsi omaa tyhmyyttään niin myöskin omia ulkonäöllisiä vajavuuksia kuten myöskin laulutaidon ilmiselviä puutteita. Olkaa hyvät...

YouTube - Celtic Woman-Ding Dong Merrily On High!
:D Hassua, että jotain voi Tubettaminenkin ärsyttää siten, että siitä pitää vetää omia johtopäätöksiä. Eihän niitä Tubetuksia nyt sentään pakko kuunnella ole. Kuten ei lukea koko ketjuakaan.
 
äiti 44 v
:D Hassua, että jotain voi Tubettaminenkin ärsyttää siten, että siitä pitää vetää omia johtopäätöksiä. Eihän niitä Tubetuksia nyt sentään pakko kuunnella ole. Kuten ei lukea koko ketjuakaan.
Älä muuta sano. Minusta on kiva klikata kuulumaan taustalle ihmisten tuubitukset kun kirjoittelen. Tulee ikäänkuin eloa tähän hommaan, ääntä. Kuuntelen usein musiikki samalla kun täällä kommunikoin kanssanne, sitten kun tulee joku mielleyhtymä niin pistän linkin tännekin. Ja mielleyhtymiähän tulee :D

Toinen asia tai syy on se, että täällä nettikeskusteluissa kun esität jonkun väitteen niin vastaukseksi tulee että "onko linkkiä?" Mitään ei uskota jos ei ole linkkiä. Joten linkki kannattaa AINA laittaa jos sen vaivattomasti löytää, ei niitä kenenkään ole pakko lukea mutta saadaan tänne sinistä kaunista väriä.

Ja joskus laitan johonkin idioottiasiaan linkin ihan piruuttani, kurillaan. se linkki on niinkuin se vits, jos kässäätte mitä tarkoitan. Mutta näitä on harvassa tälläisiä linkkauksia.

Mutta vituttaahan se tämäkin jotakuta näemmä, nämä linkit. Olishan tuokin pitänyt arvata, ihan kuin linkkailu kenenkään ÄLYSTÄ mitään kertoisi. Tai linkkien puute. Helppo kai noita on kenen vaan laittaa kun kerta minäkin osaan ja minä en tosiaan tietotekniikasta tai tietokoneista/toiminnoista paljoa tiedä.
 
No mites on, onko joulutohinat karanneet ihan älyttömiksi? Minusta tuntuu, että menetän jollain lailla järkeni näin joulun alla. Aluksi päätän, etten stressaa enkä huumaannu lahjojen hankinnasta, suhteellisen ekologista elämäntapaa kun yritän noudattaa. Kuitenkin huomaan, että olen taas hankkinut (mielestäni) liikaa lahjoja lapselle.
 
No mites on, onko joulutohinat karanneet ihan älyttömiksi? Minusta tuntuu, että menetän jollain lailla järkeni näin joulun alla. Aluksi päätän, etten stressaa enkä huumaannu lahjojen hankinnasta, suhteellisen ekologista elämäntapaa kun yritän noudattaa. Kuitenkin huomaan, että olen taas hankkinut (mielestäni) liikaa lahjoja lapselle.
Mä yritän olla noteeraamatta koko joulun valmistelujen osalta. Himaan ei laiteta mitään, ei ruokia eikä koristeita, eikä olla montaa lahjaakaan ostettu, omille pikkuapinoille ei yhtään kun saavat ihan tarpeeksi sukulaisilta.

Mutta huomenna pitäis mennä kauppaan että selviää joulun yli ja se stressaa jo valmiiks, joululaulut soi ja ihmiset juoksee pää kolmantena perseenä ympäriinsä. Argh!
 
Mä yritän olla noteeraamatta koko joulun valmistelujen osalta. Himaan ei laiteta mitään, ei ruokia eikä koristeita, eikä olla montaa lahjaakaan ostettu, omille pikkuapinoille ei yhtään kun saavat ihan tarpeeksi sukulaisilta.

Mutta huomenna pitäis mennä kauppaan että selviää joulun yli ja se stressaa jo valmiiks, joululaulut soi ja ihmiset juoksee pää kolmantena perseenä ympäriinsä. Argh!
Meillä onneksi mies hoitaa kauppahommat. :) Ekaa kertaa mekin joulua omaan kotiin laitamme. Aiemmin joulu on mennyt vanhemmilla/appivanhemmilla. Lahjahommat mulla tuppa aina hiukan karkaamaan käsistä. No, yhden lelutsydeemin vain olen lapselle ostanut, mutta lisäksi menin ja ostin 4 kirjaa ja 2 satukasettikirjaa sekä domino -pelin.
 
Meillä onneksi mies hoitaa kauppahommat. :) Ekaa kertaa mekin joulua omaan kotiin laitamme. Aiemmin joulu on mennyt vanhemmilla/appivanhemmilla. Lahjahommat mulla tuppa aina hiukan karkaamaan käsistä. No, yhden lelutsydeemin vain olen lapselle ostanut, mutta lisäksi menin ja ostin 4 kirjaa ja 2 satukasettikirjaa sekä domino -pelin.
Hyvä kun sanoit, pitääkin laittaa dominoja kauppalistalle. Minttu-sellaisia mieluiten :p Niin joo, ja pitäis varmaan se kauppalista tehdäkin jos aamulla meinaa päästä johonkin vääntäytymään.

Väsyttää ihan kuolettavan paljon mutta ei jotenkin vaan jaksa vaivautua edes sänkyyn.. On se elämä niin järkyttävän vaikeeta. Kun ei ole älykäs. Siitä se varmasti johtuu (pysytään kato aiheessa ettei kukaan suutu) eikä mistään muusta.

Äksöniä nyt tsättiin!
 
äiti 44 v
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22724839:
ei valahtanu. tästä on hyvä jatkaa.
Miehet ajattelevat AINA kiveksillään, ovat heteroja taikka eivät, ja sinun tapauksessasi aivoilla ajatteleminen ei tule edes kyseeseen.

Olet oiva vertailukohde. Koska sinun juttusi EIVÄT eroa päällisen miehen jutuista ollenkaan, niin tästä voidaan päätellä että pää on miehelle turha uloke.

Mulla ei ole tähän nyt mitään linkkiä mutta heti kun keksin niin laitan. Ja voinpa jonkun aiheeseen täysin sopimattomankin laittaa, mistä minusta ikinä tietää.
 

Yhteistyössä