mistä sitä sais uusia ystäviä?

  • Viestiketjun aloittaja friends 4ever..?
  • Ensimmäinen viesti
friends 4ever..?
kun on tällänen tosi huono tutustumaan uusiin ihmisiin.Muutama mahdollisuus ollut mutta en ole sitten kysynyt et vaihetaanko numeroita tai lähetääkö kahville tms.En ole tuntemattomien seurassa suulas mut kun tutustun niin kyllä sitten juttu luistaa.Ei ole edes lapsia et vois niiden varjolla/kautta tutustuu muihin.
Ei tällänen sinkku ihminen jolla ei lapsia sovi minnekään.
 
"muurame"
Nuorena äitinä ei oikein saa muista äideistä juttu seuraa, ja oman ikäset ei tiedä vauvoista mitään. Yritä siinä sitten ystävystyä tai ylläpitää suhteita.
 
Mä mietin ihan samaa, ja mulla on noita lapsiakin... Ei oo mun juttuja ne perhekerhot joissa kehutaan kenen Petteri on kovin puremaan tai kellä on varaa ostaa kallein haalari talveksi :D Ihan normikaveria minäki kaipaisin, jonka kans vois lasten kans touhata mutta myös käydä tanssimassa baareissa.
 
"Titti"
Sama ongelma mulla. Muutin ihan hiljattain uudelle paikkakunnalle ja kovasti ystäviä kaipailisin, en vain tiedä miten ja mistä niitä löytäisin. Olen kyllä sosiaalinen ja mukavakin ihminen, mutta ei ole helppo näin aikuisena tutustua uusiin ihmisiin. Mitäs jos huhuiltaisi täällä uusia ystäviä? :) Täällä siis vastikään Jyväskylään muuttanut, 24-vuotias lapseton, mutta lapsista pitävä, uusia ystäviä kaipaileva nainen :)
 
ggggg
voi mä kaipailen sellaista nuoruuden ystävyyttä, että voi vaan piipahtaa toisen luo ja jutustella hetken, juoda vaikka kahvit.. Nykyään kun kaikki pitää aina sopia viikkoja etukäteen (kun ihmiset on niin aikataulutettuja ja kiireitä)

eilenkin niin piristi tätä kotiäiti arkea kun iltasella tuli entinen työkaveri käymään kylässä ja sai jutella kaikenlaista...olispa tulijoita useammin.
 
friends 4ever..?
Mä mietin ihan samaa, ja mulla on noita lapsiakin... Ei oo mun juttuja ne perhekerhot joissa kehutaan kenen Petteri on kovin puremaan tai kellä on varaa ostaa kallein haalari talveksi :D Ihan normikaveria minäki kaipaisin, jonka kans vois lasten kans touhata mutta myös käydä tanssimassa baareissa.
Se on kumma kun mullakin on ollu niin et joku on pyytäny numeron ja sanonu et tavataan mut koskaan ei ole sitä soittoa/tekstaria tullu,no olishan sitä itekin voinut otttaa yhteyttä mutta jotenkin kun toinen tehny aloitteen ni kyllä sitä sit odottaa et se numeron pyytäjä ottais eka ite yhteyttä.No vahingosta viisastuneeena jos tulee tollanen tilanne niin otanpa ite eka yhteyttä.
Mulla ei ole kun kaksi kaveria jotka kumpikin toistaiseksi lapsettomia mutta ei ne minnekään lähe,viihteelläkin käyn aina yksin.Enkä nyt tarkota et pitäs viihteellä sitten vaan pyöriä mutta kun olis ees joku jonka kanssa kävis kävelyllä,kahvilassa,elokuvissa tai jossain.Kyllä mä ton toisen kanssa joskus jossain käyn vaikka syömässä tms.mut lisä ystäviä olis kiva saada mutta...
 
[QUOTE="Titti";25361649]Mitäs jos huhuiltaisi täällä uusia ystäviä? :) Täällä siis vastikään Jyväskylään muuttanut, 24-vuotias lapseton, mutta lapsista pitävä, uusia ystäviä kaipaileva nainen :)[/QUOTE]

Koko ikäni olen tätä kaupunkia tallannut ristiin rastiin ja kummasti parisuhteen, avioliiton ja lasten myötä kaverit pikkuhiljaa ropisivat matkasta. Ikää 23 vuotta, kaverisuhteet kosahtaneet lähinnä kai siksi kun ei tää perheellisen elämä ole kamalan joustavaa ja kaverit eivät ole lähelläkään perhe-elämän aloittamista... Lähetään kahville :D
 
"Titti"
Koko ikäni olen tätä kaupunkia tallannut ristiin rastiin ja kummasti parisuhteen, avioliiton ja lasten myötä kaverit pikkuhiljaa ropisivat matkasta. Ikää 23 vuotta, kaverisuhteet kosahtaneet lähinnä kai siksi kun ei tää perheellisen elämä ole kamalan joustavaa ja kaverit eivät ole lähelläkään perhe-elämän aloittamista... Lähetään kahville :D
Heiii hienoa :D Lähdetään ihmeessä. Mullakaan ei tosiaan viellä lapsia ole, mutta töitä teen lasten parissa ja muutenkin ovat kyllä lähellä sydäntä. Mun pitäisi luoda profiili tänne, niin voitaisi laittaa yksityisviestejä vaikka.. Mistä päin Jyväskylää olet?
 
voi mä kaipailen sellaista nuoruuden ystävyyttä, että voi vaan piipahtaa toisen luo ja jutustella hetken, juoda vaikka kahvit.. Nykyään kun kaikki pitää aina sopia viikkoja etukäteen (kun ihmiset on niin aikataulutettuja ja kiireitä)

eilenkin niin piristi tätä kotiäiti arkea kun iltasella tuli entinen työkaveri käymään kylässä ja sai jutella kaikenlaista...olispa tulijoita useammin.
Niimpä! On mulla kavereita montakin, mutta aina tuntuu olevan jotain minne pitää mennä eikä sit aikataulut passaa mitenkään yhteen :/ Yks kaveri sellainen, jonka luo voi kyllä aina mennä mutta ootas kun häntä pyytää kylään... jotenkin tää perhe-elämä ja seurustelu vei ne Ystävät, joita kaipaan kyllä kovasti.
 
[QUOTE="Titti";25361762]Heiii hienoa :D Lähdetään ihmeessä. Mullakaan ei tosiaan viellä lapsia ole, mutta töitä teen lasten parissa ja muutenkin ovat kyllä lähellä sydäntä. Mun pitäisi luoda profiili tänne, niin voitaisi laittaa yksityisviestejä vaikka.. Mistä päin Jyväskylää olet?[/QUOTE]

Tästä on sellanen 10 kilsaa keskustaan, että ei ihan puskassa kökötetä :) Luopas profiili niin katsastellaan. Olisi jo korkea aika minulla uskaltaa takaisin sosiaaliseen elämään ettei koko loppuelämä mene vauvakieltä solkatessa!
 

Yhteistyössä