Mistä tajusit miehesi ihastuneen ja rakastuneen sinuun?

  • Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti
Soitti ekan kerran jälkeen (oli luvan kanssa selvittänyt puhelinnumeron) ja kertoi rakastuneensa, oltiin tuolloin tunnettu 3kk ja tuosta ekasta kerrasta oli kulunut vajaa viikko - mies oli miettinyt kai asioita.

Tuo rakkaus on kestänyt kaikenlaista jo tähän mennessä ja kestänee tulevaisuudessakin =)
 
oltiin yhdessä kaikki mahdolliset vapaa-ajat ja silloin kun ei oltu yhdessä niin se txt koko ajan :) rakkauden sitten tunnusti, txtviestillä kylläkin mutta mutta kun oli kuulemma pakko saada sanottua se juuri sillä hetkellä ja mä olin tilanteessa etten voinut vastata puheluihin :)
 
Miehen ilmeistä aloin päättelemään. Tilanne oli sellainen, että kaveriporukassa suunniteltiin, että mentäisiin katsomaan joku elokuva. Mies kysyi omituisesti hymyillen, että lähtisinkö minäkin mukaan. Periaatteessa siis ihan normaali kysymys, mutta joku siinä herätti ajatuksen, että mies on varmaan ihastunut..
 
vieras
Muistaakseni men jotenkin niin, että mies sanoi "sinut kyllä aion vielä kihlata" tjtn. Minä epäromanttisena vastasin, että ei onnistu kun en aio koskaan kihloihin mennä. Tuosta on aikaa 10 v. eikä vieläkään kihloissa olla.
 

Yhteistyössä