Mistä te löydätte kaksosille..

Ostetaan oikeestaan kaikki uutena,en oo mikään kirpputori ihminen,enkä ikinä sieltä mitään hyviä löytöjä tee. Kaupoista aina ei löydy kahta samaa kokoa,kurjaa kyllä. Leluja yleensä vaan yksi kun kuitenkin se toisen oma on jännittävämpi.
 
meilläkin ostettu/ostetaan kaikki uutena.
Leluja yleensä vain yksi,vaikka joskus tuntuu että kaikkia leluja pitäisi kaksi olla kun se leluhan se kiinnostavin mikä toisella ja sitten tapellaan..
monesti kyllä harmittaa kun löydät jonkun ihanan vaatteen niin etpä löydäkkään samaa kokoa kahta :(
 
itse en pue poikia koskaan samanlaisiin vaatteisiin enkä siis osta kaksia samanlaisia. Vieraat saattavat tuoda joskus samanlaiset, mutta niitäkään ei käytetä samaan aikaan. Miksi pitää pukea samanlaisiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja lynna:
itse en pue poikia koskaan samanlaisiin vaatteisiin enkä siis osta kaksia samanlaisia. Vieraat saattavat tuoda joskus samanlaiset, mutta niitäkään ei käytetä samaan aikaan. Miksi pitää pukea samanlaisiin?
Just tätä mä vihaan!!Miksi ei sitte saisi pukea jos haluaa :headwall: Kukin hei tavallaan :wave:
 
Tämä nyt ei varsinaisesti kuulu tähän pinoon, kuuluisi tuohon: puetteko samanlaisiin, mutta laitetaan nyt tähän:

joo ilman muuta kukin tavallaan. Meillä vaan pojat niin erinäköiset ja luontoiset, toinen tumma ja toinen vaalea. Mielestäni heille ei vain käy läheskään kaikki samat vaatteet. Joku vaate on selvästi vain toisen näköinen. Olen toki maailman onnellisin, että minulle on annettu kaksi lasta yhtä aikaa ja siitä olen ylpeä. He ovat kuitenkin kaksi eri persoonaa. Mutta kuten sanottu kukin tavallaan.
 
niin ja alkuperäiselle aloittajalle vinkiksi: kannattaa olla yhteydessä lähimpään monikkoperheyhdistykseen. Sieltä saa varmasti kontakteja muihin kaksosperheisiin. Varmasti siellä tavarat, vaatteet ja varusteet ovat kierrossa.
 
meillä kans pojat niin eri värisiä että ei niille voi pukea samanvärisiä vaatteita ja hoito elämässä se tuottaa hankaluuksia tunnistamisessa jos on samanlaiset vaatteet päällä.nyt kun on sit toiset kaksoset tyttö ja poika niin ei ole ongelmaa kuin pukee.
 
Itsellä ei mene jakeluun miksi kaksoset on puettava samanlaisiin vaatteisiin ? Siksi, että äidistä on söpöä jos lapset on kuin kaksi marjaa ? Lapsen identiteetin kehitystä ei se ainakaan palvele lainkaan
ja miettikää itse olisiko hauskaa jos joku kulkisi vieressä aina samanlaisissa vaatteissa ? Kaksoset joutuvat mielestäni jakamaan jo muutenkin paljon asioita, joten ehkä vaatteet on kiva olla omat... ?

Eikä ollut tarkoitus tähän ,vaan vaatetus kyselyyn, mutta en enää viitsi korjata...
 

Yhteistyössä