Mistä teidät nimimerkit on peräisin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"gen"
Mun nikki on sen takia et halusin mahdollisimman hankalan googletettavan ja sellaisen mitä ei voi muhun yksityishenkilönä yhdistää. (Terveisiä vaan miehen exälle :p )
 
JONSERED Karhunkantaja
Jonsered on sosiaalisilta taidoiltaan kun moottorisaha: halki, poikki, pinoon, kaasu hirttää kiinni ja teräketju on löysällä, laippakin kiero. Ja nuo loppuosat ovat vaihtuilleet fiiliksen mukaan, enää se ei onnistu. Kannan karhua hengessä mukana.

Aika harvoin kannan tai edes kaadan Karhu-olutta, pidän enemmän Korpin-kuvallisesta.;)
 
Laulava Lomittaja
Mulla se tuli yheltä tilalta jossa olin lomittamassa..Intouduin laulelemaan,ja talon nuori isäntä asteli ovesta.Totesi vaan että kas,meillähän onkin laulava lomittaja..ja osa syytä on myös karaoke harrastuksessa.
 
"Kotiäiti Narniasta"
En jaksa kirjautua nyt sisään, mutta olen kotiäiti ja Narnia on väännös paikannimestä, jossa asutaan. Tai siis tämä on yksi alue täällä kaupungissa.
 
Sapfo (kreikaksi ?????, aiolialaisella murteella Psapfo) oli antiikin kreikkalainen naisrunoilija Mytilenen kaupungista Lesboksen saarelta, joka oli 600-luvulla eaa. kulttuurillinen keskus.

Valitsin Sapfon koska olen antiikin historioitsija ja pidän hänen runoudestaan.
 
mä joskus vuosia sitten yritin ainakin 2000000 nikkiä tänne rekisteröidä mut aina tuli ilmoitus et nimimerkki on jo käytössä ja sit bongasin leppis-lehden mainoksen tältä sivulta..kieroutuneen huumorintajun omaavana leppäkerttu tuntui tylsältä, joten otin käyttöön meillä lastenkin käyttämän keppälertun:)
 
"sone"
Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;23076953:
mä joskus vuosia sitten yritin ainakin 2000000 nikkiä tänne rekisteröidä mut aina tuli ilmoitus et nimimerkki on jo käytössä ja sit bongasin leppis-lehden mainoksen tältä sivulta..kieroutuneen huumorintajun omaavana leppäkerttu tuntui tylsältä, joten otin käyttöön meillä lastenkin käyttämän keppälertun:)

Oletko muuten suomi24- palstan keppälerttu? :)
 

Yhteistyössä