mistä tietää, jos petetään??

Tiedän sen tietynlaisesta kylmyydestä ilmapiirissä. Tai siitä että enää ei riidellä samoista asioista. Tai siitä että nukutaan kumpikin tiukasti omilla puolilla sänkyä.
Mutta nämä asiat ovat yksilöllisiä eivätkä päde samalla lailla kaikkiin naisiin tai miehiin.
Joku voi pettää täysin ilman että mitkään merkit viittaavat asiaan.
Yleensä toinen vaan aavistaa sen jotenkin, näin ainakin luulen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Tänään pokeri-ilta, viikon päästä laivareissu, arkisin, "harrastuksia", paljon ylitöitä...?? |O nää on niin klisisiä :headwall: mistä tiedät jos mies pettää...?? (tai vaimo)
Mulle riittäisi jo nuo epäilyksen aiheeksi. Karvaita kokemuksia menneisyydessä ja nuo tosiaan on vähän turhan kliseisiä!

Ylityöt nyt on helppo tilinauhasta tsekata, laivareissulta pyydät tuliaisia semmoisia mitä saa vain laivalta.

 
mie vaa
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ-t:
Tänään pokeri-ilta, viikon päästä laivareissu, arkisin, "harrastuksia", paljon ylitöitä...?? |O nää on niin klisisiä :headwall: mistä tiedät jos mies pettää...?? (tai vaimo)
Mulle riittäisi jo nuo epäilyksen aiheeksi. Karvaita kokemuksia menneisyydessä ja nuo tosiaan on vähän turhan kliseisiä!

Ylityöt nyt on helppo tilinauhasta tsekata, laivareissulta pyydät tuliaisia semmoisia mitä saa vain laivalta.
kato onko hikiset treenivaatteet jossain jos mies väittää olleensa urheilees.
katso äijän kännykkä joskus ku nukkuu



 
nokun se siinä onkin, että ne treenivaateet on hikiset ja tilinauha ja kännykkä on koluttu läpi!! miehestä en luonteen takia sitä epäilisi, mutta käytös (n, 2kk ) on ollut niin erilaista ja hän vain menee enemmän , silti kotona minulle ihana ja kiltti...en tiedä mitä tehdä, kun en voi kysyä suoraan!! tietty kieltäisi, mutta voin olla TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ, en haluaisi vaarantaa suhdetta turhien epäilysten takia :'(
 
Ehkä sitten epäilet turhaan. Miksi et voi kysyä suoraan? Tai tee niin, että väität jonkun ystäväsi nähneen hänet jonkun naisen kanssa ja kysy ihan viattomasti että kuka se oli. Jos menee vaikeaksi, niin pettää. Jos alkaa kysellä, että mikä nainen, missä nähty, niin tod. näk. ei. Ensireaktiosta voi päätellä paljon.
 
valitettavasti sellanen tunne mullakin on :'( haluaisin etten olisi oikeassa, itse petin häntä n.4 vuotta sitten ja meni kauan suhteen korjaamiseen. asia tulee vieläkin esille jokaisessa riidassa. tätä meidän suhde ei enää kestäisi :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
No olen kuullut kaverini kertovan, kuinka hän tarkisti Xnsä alusvaatteet kun epäili pettääkö. Siis että on spermassa vai.. Tosin ihan tuohon en kai alentuis ite :x
Eikä se välttämättä todista YHTÄÄN mitään! Voihan se olla käyny työpaikan vessassa runkulla tai yöllä nähnyt märkää unta.
 
juuri puhelimmessa puhun sen kanssa, molemmat juonut:minä punkkupullon kanssa kotona ja se työkavereiden kanssa. kiisti kaiken...ja uskon..ihan okeesti uskon!!!niinkun ajttelinkin ei mun mies. ei sillä mitään ole :saint: silti...miehistä ei ikinä tiedä, tää olo on aika paska :x
 
juu no mä en luottais sokeesti ainaskaa kehenkään mut en myöskään myrkyttäis suhdettani epäluuloilla..

mutta kyllähän muuttunu käytös yleensä aina jostain merkki on.. valitettavan useinha se on merkki myös pettämisestä mut voi olla muutakin.
 
sitä yritetään:luottaa..mä toivon ja vilpittömästi myös luulen ettei kyse ole pahemmasta, kun parisuhteessa olevasta ongelmasta..johtuen luultavasti n. 4kk tapahtuneesta keskenmenosta :/

antais nyt joku tänne onnen rippeitä ja alkaisi elämä hymyilemään, edes joskus :saint: *haikaraa odotellessa*
 

Yhteistyössä