Mistä tietää onko kierukka pysynyt paikoillaan?

Eli mulle laitettiin viikko sitten kuparikierukka, sen jälkeen on ollut koko ajan enemmän tai vähemmän vuotoa/tiputtelua, alamahakramppeja yms. Toissapäivänä mies sanoi, kun harrastimme seksiä, että tuntuu jotain outoa, karheaa, ei osannut sen kummemmin kuvailla. Mutta sitten eri asennossa ei tuntunut. Olin siis päällä kun mies oli tuntevinaan jotain.. Liekkö tuolla asennolla mitään merkitystä, mutta kuitenkin. Olenkin sitten miettinyt, että olisiko kierukka jotenkin "tipahtanut"? Kolmen kuukauden päästähän se eka kontrolli on, mutta jos joku osaa vastata niin kiitos!! =)
 
ja voithan mennä aikaisemmin lekurille jos mietit =) mä kävin muutaman kerran toisella lekurilla kun epäilin et vialla jotai (just kipuja jne) mulle sanoi gyne et ite ei lankoi kannata tutkia............tosin joskus kokeilin eli istuin nojaten ja etin varovasti kohdunnapukan ja sieltä tuli 2 lankaa.pari cm.Niistä vaan ei saa vetää :eek:
kuulema voi olla puoli vuotta kipuja ja "tuntemuksia" laitosta :)
 
kiitos kirsuli nopeasta vastauksesta! =) Taidan kuitenkin odottaa sinne kontrolliin. Eiköhän se siellä paikoillaan ole..! Ne langat kai sitä miestä häiritsi.. Voihan niitäkin pyytää lyhentämään kun siellä tarkastuksessa käy.
 
ja pelkäsin sit poistoa mut oli hyvä lekuri ja sai pois heti. Menkat mulla lisäänty mut ei se mitään kun sen tietää :) oli hyvä ehkäisy :)
kuulemma jos huonosti niin sattuu koko ajan..tiedä sit. mut mulla tosiaan aika koviakin "supisteluja" varsinkin rasituksen jälkeen kun kroppa hylki.Loppui sit =)
 

Yhteistyössä