Mistä tietää palstailevansa liikaa?

Kun aamulla ekana on avattava palsta.
Kun tekstaria kirjoittaessa kaipaa täältä hymiöitä.
Kun melkein jokaisessa etusivun jutussa on oma kommentti.
Kun miettii palstalaisten asioita silloin, kun ei palstaile.

Mä oon niin jumissa täällä :ashamed: :ashamed:

Jatkakaa listaa :D
 
"Debra"
Kun löytää itsensä joka kerta "palstan ärsyttävin", "palstan kaunein" jne. listoilta, niinkuin monet täällä.

Siitä mä tiedän, EN palstaile liikaa, koska mua ei juuri muisteta tai tunneta.
 
Lex
Kun on ihan varma, että joku tuntematon henkilö jonka näet, on joku täältä palstalta. Pakko sen on olla, mutta kuka?
Tekee mieli tehdä aloitus, että kukas se tänään oli uimahallissa klo sitä-ja tätä...:cool:
 
Se on myös varma tunnusmerkki, kun ei pidä outona puhua ihmisistä heidän nikeillään. Voi sujuvasti sanoa palstatutulle, että terveisiä Kissanpissanhajumammalta tai ai tuoltahan se Kulmakunnankaunein tulee tg2j:n kanssa. Ja etunimien tietäminen ja käyttäminen tuntuu jo yliläheiseltä.
 
Yks on kanssa se, kun illalla meinaa alkaa kertomaan miehelle jotain päivän aikana tapahtunutta ja sitten muistaakin lukeneensa sen palstalta. Eli ei ole päivän aikana nähnyt ketään vaan roikkunut täällä koko päivän ja ainoat keskustelunaiheet olis sitten palstan kuulumiset :whistle:
 
Ken guru
[QUOTE="Vieras";25821059]No mutta miksi sitä juttua ei voi kertoa?[/QUOTE]

No mun jutut "julkisestikin" saattaa olla sellaisia, että: "kaksplussalla oli että..." :D.
Kyllä siinä tiedon lähteestä on vähän ehkä nolona :D.
 
  • Tykkää
Reactions: rockyroad
[QUOTE="Vieras";25821059]No mutta miksi sitä juttua ei voi kertoa?[/QUOTE]

No kun nolotta, että täytyy puhua jostain tuntemattomista palstaihmisistä, kun itsellä ei ole elämää :snotty:

Tosin mun mies on koukussa Juoksufoorumiin, joten joskus illalla kertoillaan toisillemme tarinoita palstalta ja foorumilta :whistle:
 
Blue
[QUOTE="Debra";25820526]Kun löytää itsensä joka kerta "palstan ärsyttävin", "palstan kaunein" jne. listoilta, niinkuin monet täällä.

Siitä mä tiedän, EN palstaile liikaa, koska mua ei juuri muisteta tai tunneta.[/QUOTE]

Huh, tää pelastaa mut kadotukselta!! Mähän en asu täällä tämän perusteella. :)
 

Yhteistyössä