Mistä tunnistaa kunnollisen miehen? mikähän on kun en osaa vaikoida?

  • Viestiketjun aloittaja hukasssa
  • Ensimmäinen viesti
hukasssa
Minä oon sitten surku tuossa siipan valinta hommassa. :(

Ensimmäinrn suhteeni oli pettäjän kanssa. kesto 6kk
Seuraavana pettäjä. kesto 1vuosi
Sitten naistenhakkaaja kesto 6kk
Sitten peliriippuvainen kesto 8vuotta yhdessä +avioliitto + 1 lapsi
Sitten pelimies. 5vuotta+talo+ 1 lapsi.

Mikä perhana siinä on etten osaa valikoida.
Olen yrittänyt katsella niitä kaikista tavallisempia. Sellasia vähän pyöreitä, ei merkkivaatteissa kulkevia tavan matteja, mutta siitäkin huolimatta onnistun valitsemaan väärin.
Tää viimeisin suhde on menossa poikki minun toiveesta, koska en halua ikuisesti elää pelossa, että milloin mies aloittaa taas ne pelimiehen juttunsa.
En tajua, miksi sen kanssa ylipäätään millekkään koskaan aloin.
Olin kai näkeväni hänessä jotain hyvääkin. Ja kyllä hänessä onkin, enemmän kuin pelkkä kuori ja pleierin olemus. Mut sitten on se pelimieskin.
Aina olen pelimiehet pyrkinyt kaukaa välttämään, ja katson niitä baarissa pitkin nenänvartta.

No mutta nyt on herännyt epäilys, että osaanko löytää sitä kunnollista miestä lainkaan. Mistä ihmeestä hänet tunnistan?

siis mitä pitäisi osata huomioida kun etsin sopivaa kumppania?
Mistä pitää alkaa hälytyskellojen soimaan?
Kun harvemmin sitä suoraan näkee mikä ongelma kenelläkin on.
Onko jotain sellaisia juttuja joista tiedän välttää kyseistä kumppaniehdokasta?

Mistä olette omanne löytäneet?


Haluaisin VIHDOIN oikean kumppanin, sellaisen joka ois normaali edes suurinpiirtein.
Tiedän etten yksin halua ikuisesti olla. En ole sen luontoinen.
 
Mä oon vähän sitä mieltä, että suurin osaa miehistä vaikuttaa "päällisin" puolin ja suhteen alussa kunnollisilta.. Vaan on yksinkertaisesti todettava, että kunnollista miestä ei naisten mielestä olekaan. Aina löytyy jotain vikaa miehestä kuin miehestä. Piste. :) Mä olen kerran eläissäni seurustellut ns. täydellisen miehen kanssa. Hän oli kiltti, huomaavainen ja kaikkea mitä nainen saattoikaan toivoa, mutta sitten aloin kaipaamaan jotain rentun kaltaista ukkoa. :D Ehkä se vika onkin naisissa eikä miehissä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: ruutiukko
"hukassa"
Alkuperäinen kirjoittaja mörkömamma;28501307:
Mä oon vähän sitä mieltä, että suurin osaa miehistä vaikuttaa "päällisin" puolin ja suhteen alussa kunnollisilta.. Vaan on yksinkertaisesti todettava, että kunnollista miestä ei naisten mielestä olekaan. Aina löytyy jotain vikaa miehestä kuin miehestä. Piste. :) Mä olen kerran eläissäni seurustellut ns. täydellisen miehen kanssa. Hän oli kiltti, huomaavainen ja kaikkea mitä nainen saattoikaan toivoa, mutta sitten aloin kaipaamaan jotain rentun kaltaista ukkoa. :D Ehkä se vika onkin naisissa eikä miehissä. :)
Sehän se onkin kun ovat päälisinpuolin kunnollisia. hakkaaminen ja pettäminen tai peliriippuvuus ei ole ihan pikkujuttuja.

Mun mies on kunnon pelimies, siltä ei mene kun 5 minuuttia, niin sillon nainen baarissa jo kainalossa. Useita naisia on pyörittänyt yhtäaikaa, harrastanut erinaisten kanssa seksiä useita kertoja viikossa. väh. 1 uusi nainen per viikko, on vakipanot yms. jutut.
Sit kun liittät tähän ailahtelevaisen luonteen, niin voit olla varma mitä tapahtuu aina sen jälkeen kuin riitelette ja mies lähtee kiukuissaan baariin.
Pikkaisen on liian kuluttavaa sellainen. Nyt on ollut rauhaisaa parivuotta, mutta aina se pelimies pyrkii sieltä pinnan alta esille. Liian paha renttu minun sietokyvylle. =(
Kun et voi ikinä oikeasti luottaa, joudut vain toivomaan ja uskomaan kaikessa sinisilmöisyydessäsi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mörkömamma;28501307:
Mä oon vähän sitä mieltä, että suurin osaa miehistä vaikuttaa "päällisin" puolin ja suhteen alussa kunnollisilta.. Vaan on yksinkertaisesti todettava, että kunnollista miestä ei naisten mielestä olekaan. Aina löytyy jotain vikaa miehestä kuin miehestä. Piste. :) Mä olen kerran eläissäni seurustellut ns. täydellisen miehen kanssa. Hän oli kiltti, huomaavainen ja kaikkea mitä nainen saattoikaan toivoa, mutta sitten aloin kaipaamaan jotain rentun kaltaista ukkoa. :D Ehkä se vika onkin naisissa eikä miehissä. :)
Kyllä mun mies on kunnollinen kaikin puolin. Ei se täydellinen ole, mutta kunnollinen kyllä. En kaipaa minkäänlaista jännitystä elämään sen muodossa, että hakkaako mies, katoaako ryyppyreissuille, pyöritteleekö muita naisia siinä sivussa ym. Mun mies ei tee sellaista, mutta ei meillä silti tylsää ole, kun tuo ei ole mikään hissukka tai tossukka.
 
  • Tykkää
Reactions: mörkömamma
hukasssa
Alkuperäinen kirjoittaja mörkömamma;28501418:
Hukassa, pysy sinkkuna niin ei ole tuollaisia ongelmia.. Ehkä se sinulle täydellinen mies tupsahtaa elämääsi yhtäkkiä. :) Vaikka leikkipuistossa, joku kiva yh-isi. :)
niin mut kun näitten huonojen valintojen jälkeen pelottaa, että tunnistanko sen kunnollisen sieltä joukosta?
Tuntomerkkejä?
 
"hukassa"
Kyllä mun mies on kunnollinen kaikin puolin. Ei se täydellinen ole, mutta kunnollinen kyllä. En kaipaa minkäänlaista jännitystä elämään sen muodossa, että hakkaako mies, katoaako ryyppyreissuille, pyöritteleekö muita naisia siinä sivussa ym. Mun mies ei tee sellaista, mutta ei meillä silti tylsää ole, kun tuo ei ole mikään hissukka tai tossukka.

Tällainen kunnollinen kelpais mulle loistavasti. Sama se mihin sukkansa jättää.
Mistäs omasi kunnolliseksi tunnistit. Tahtoo samanlaisen. :)
 
[QUOTE="hukassa";28501515]Tällainen kunnollinen kelpais mulle loistavasti. Sama se mihin sukkansa jättää.
Mistäs omasi kunnolliseksi tunnistit. Tahtoo samanlaisen. :)[/QUOTE]

Jaa-a, mistä tunnistin? En mä muista enää, kun siitä on niin kauan aikaa. :D No ei, aika pian tiesin, että tässä on kunnon mies, kun se oli kaikkea muuta kuin mun isä... Niitä ei yhdistänyt muu kuin hyvä huumorintaju. Isäni oli siis alkoholisti-taiteilija-taivaanrannanmaalari ja mun mies taas hoitaa asiansa mallilleen, ei juo liikaa eikä liian usein, tekee ahkerasti töitä ym ym. Arvostaa mua, ei tosin ihan liian usein sitä sano... Mutta mähän sanoin, ettei se ole täydellinen. Lasten kanssa on ihan paras. Jne.

Mä löysin tuon omani baarista kohta 19 vuotta sitten, tai mies oikeastaan löysi mut. Mulla ei siis ole kokemusta kuin tuosta yhdestä, mutta pidin sen, kun osoittautui niin helmeksi. :D
 
"vieras"
Parhaat miehet käyvät niin harvoin baareissa, että sieltä tuskin löydät. Onko sinulla muuten vilkas sosiaalielämä? Jos vaikka löytäisit jonkun yhteisten tuttujen tai harrastusten kautta.
Eli paras mies on automaattisesti absolutisti, joka kavahtaa baareja?

Minulla on ollut 3 uskomattoman upeaa miestä, jokaiseen heistä olen törmännyt aikanaan baarissa. Myös tähän viimeiseen, jonka kanssa sitten perustin perheen ja aion olla loppuelämän yhdessä.

Jos itse tykkää joskus käydä baareissa, niin kannattaa kyllä valita suht samanlainen mieskin. Enkä tarkoita mitään tuurijuoppoa, tämä mun mieskin oli tavatessamme autolla siellä. :)
 
[QUOTE="vieras";28501757]Onko se "normaali" mies?[/QUOTE]

Työssäkäyvä, älykäs, matemaattisesti lahjakas mies. Samaa sorttia kuin Datakin siinä suhteessa, että äly sekä käytännön taidot kulkevat käsi kädessä. Ei mikään renttu missään nimessä.
 
[QUOTE="vieras";28501794]Eli paras mies on automaattisesti absolutisti, joka kavahtaa baareja?

Minulla on ollut 3 uskomattoman upeaa miestä, jokaiseen heistä olen törmännyt aikanaan baarissa. Myös tähän viimeiseen, jonka kanssa sitten perustin perheen ja aion olla loppuelämän yhdessä.

Jos itse tykkää joskus käydä baareissa, niin kannattaa kyllä valita suht samanlainen mieskin. Enkä tarkoita mitään tuurijuoppoa, tämä mun mieskin oli tavatessamme autolla siellä. :)[/QUOTE]

En käsittänyt kommenttia tarkoittamaan, että mies olisi absolutisti, jos ei baareista löydy. Ei minunkaan mieheni absolutisti ole, mutta baarista häntä olisi ollut vaikea löytää, koska vapaa-ajasta suuri osa kuluu toisaalla. Todennäköisyyksistähän kai enempi, sali-intoisen voi pokata salilta, jos siellä joka pv käy?
 
dfrtyuryhu
Sama.
Mutta sentään tiedostan että itsessäni on vikaa, kun ne ns. normaalit tuntuvat sitten niin kovin tylsiltä.
Jotenkin alitajuisesti haenkin sellaista jännitystä ja draamaa varmaan. Niiden tavallisten kanssa tuntuu tyhjältä:(
Pitää korjata ja todella rakastaa itseä, että voisi rakastaa ja olla hyvässä suhteessa kunnon mieheen:)
 
jos nyt olisin sinkku, niin uskoisin aistivani "vinksahtaneet" . Tietty sisäänpäinkääntyneisyys olisi yksi piirre, suhde alkoon toinen, nipottaminen pikkuasioista(liittyy kontrolliin) kolmas, huumorintaju neljäs ja harrastukset viides. No,onneks en ole, kova työ olisi edessä.
 
[QUOTE="vieras";28501942]Dataa en pitäisi kovinkaan normaalina miehenä (älä ota tätä negatiivisena huomiona).[/QUOTE]

Joo, en ota negana lainkaan. Veljensä ei ole ihan samanlainen kuitenkaan. Myers-Briggsillä kuvattuna Data on INTP ja veljensä INTJ.
 

Yhteistyössä