Mistä työkaverin verotiedot?

  • Viestiketjun aloittaja Haluaa tietää
  • Ensimmäinen viesti
Haluaa tietää
Mistä saisin työkaverin verotiedot? Haluaisin tarkistaa hänen tulonsa vuodelta 2009. Hän asuu Espoossa. Saako ne jotenkin muuten kuin vierailemalla verotoimistossa Vantaalla? Sinne kun on vaikea päästä työaikana.
 
"Yks vaan"
Alkuperäinen kirjoittaja Haluaa tietää;22359435:
Mistä saisin työkaverin verotiedot? Haluaisin tarkistaa hänen tulonsa vuodelta 2009. Hän asuu Espoossa. Saako ne jotenkin muuten kuin vierailemalla verotoimistossa Vantaalla? Sinne kun on vaikea päästä työaikana.
oletpas utelias....itselle ei tulisi mieleenkään kiinnostua muiden tuloista.
 
ootko
Alkuperäinen kirjoittaja Haluaa tietää;22359435:
Mistä saisin työkaverin verotiedot? Haluaisin tarkistaa hänen tulonsa vuodelta 2009. Hän asuu Espoossa. Saako ne jotenkin muuten kuin vierailemalla verotoimistossa Vantaalla? Sinne kun on vaikea päästä työaikana.
joku hullu? mitä ne sulle kuuluu?
 
Alkuperäinen
[QUOTE="Yks vaan";22359466]oletpas utelias....itselle ei tulisi mieleenkään kiinnostua muiden tuloista.[/QUOTE]

Jos teet työkaverin kanssa täysin samoja työtehtäviä samalla koulutuksella ja kokemuksella, niin eikö kiinnosta tietää?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22359529:
Jos teet työkaverin kanssa täysin samoja työtehtäviä samalla koulutuksella ja kokemuksella, niin eikö kiinnosta tietää?
No onhan sulla näköjään tuo noin-summa tiedossa, eikö se riitä?! Kysy siltä!
 
Alkuperäinen
Kyllä hän onkin kertonut mulle peruspalkkansa, mutta haluan tietää kaikki lisät sen päälle. Mulla on juuri palkkaneuvottelu menossa, sen takia haluan tietää, jotta pyydän kilpailukykyisen palkan.

ei tämä mitään kyyläämistä ole!
 
viisaampi
Et pystyisi silti vertaamaan, hänellä voi olla vaikka pääomatuloja lisäksi, sekä asunnon korkomenoja ja työmatkavähennyksiä ym. Jos ansaitset mielestäsi palkankorotuksen, pyydä.
 
Toinen utelias
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22359529:
Jos teet työkaverin kanssa täysin samoja työtehtäviä samalla koulutuksella ja kokemuksella, niin eikö kiinnosta tietää?
Mulla sama tilanne ja mielelläni tsekkaisin, onko meidän palkoissa jotain logiikkaa, vaan meneekö suoraan pärstän mukaan, kuten kuvittelisin. Eli osaako kukaan nyt kertoa, mistä noita voi tarkistaa.
 
Alkuperäinen
[QUOTE="Manta";22359519]Mitä sä sillä tiedolla teet? Kamala kyylä olet.[/QUOTE]

Ja sit ihmetellään, miksi naisen euro on 80senttiä! Eikä ole normaalia pitää huolta omista eduistaan vai minkä takia siellä töissä käydään? Mä ainakin teen töitä rahan takia, en huvin vuoksi, vaikka työstäni tykkäänkin.
 
Alkuperäinen
Et pystyisi silti vertaamaan, hänellä voi olla vaikka pääomatuloja lisäksi, sekä asunnon korkomenoja ja työmatkavähennyksiä ym. Jos ansaitset mielestäsi palkankorotuksen, pyydä.
pystyn ihan hyvin vertaamaan. Verotiedoista selviää sekä ansio- ja pääomatulot. Olen monesti vieraillut hänen luonaan, joten tiedän korkomenot ja myös ettei työmatkavähennyksiä ole.
 
"Cairni"
Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen;22359529:
Jos teet työkaverin kanssa täysin samoja työtehtäviä samalla koulutuksella ja kokemuksella, niin eikö kiinnosta tietää?
Joo, mutta verotiedoissa saat vain sen tiedon mitä on koko vuonna tienannut. Sun täytyy tietää tosi hyvin tuon työkaverisi asiat; jos sillä onkin sivuduuni, oma toiminimi tms. on niissä tulotiedoissa myös noi mukana. Pelkkää yhden työnantajan maksamaa palkkaa et voi saada mistään.
 
emppu,d
Alkuperäinen kirjoittaja Haluaa tietää;22359435:
Mistä saisin työkaverin verotiedot? Haluaisin tarkistaa hänen tulonsa vuodelta 2009. Hän asuu Espoossa. Saako ne jotenkin muuten kuin vierailemalla verotoimistossa Vantaalla? Sinne kun on vaikea päästä työaikana.
Varmaan sun pitää sinne helsingin verotoimistoon mennä..Sieltä saa.
 

Yhteistyössä