Mistä tytölle juhlakengät netistä?

Kertokaahan kun en oikein tiedä mistä löytäisin juhliin kengät tytölle kun ei mistään löydy oikein kivoja ja muutaman kivan löysin juu mutta en ala maksamaan kengistä 80? kuitenkaan.Nettisivuja olen koko viikonlopun käynyt läpi muttei oikein onnaa.Koululaiselle olisi tulossa koossa 31. Värin pitäisi olla viininpunainen,valkoinen tai luonnonvalkoinen. Lisäksi vaaleanpunaiseen mekkoon saisi olla vaaleanpunaiset.Ja mielellään saisi maksaa kulujen kanssa alle 50? jos siis ovat jotkut merkkipopot ja kivat.
 
Värin pitäisi olla viininpunainen,valkoinen tai luonnonvalkoinen. Lisäksi vaaleanpunaiseen mekkoon saisi olla vaaleanpunaiset.Ja mielellään saisi maksaa kulujen kanssa alle 50? jos siis ovat jotkut merkkipopot ja kivat.

Huomioni vain on nyt se että se mitä minä tarkoitan juhlakengillä ei ole vaan ne on ihmeen mallisia tossuja nykyään.Ei se auta kun selailla nettiä.Meillä surkeat kaupat joista ei löydy mitään joten sekään ei auta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Värin pitäisi olla viininpunainen,valkoinen tai luonnonvalkoinen. Lisäksi vaaleanpunaiseen mekkoon saisi olla vaaleanpunaiset.Ja mielellään saisi maksaa kulujen kanssa alle 50? jos siis ovat jotkut merkkipopot ja kivat.

Huomioni vain on nyt se että se mitä minä tarkoitan juhlakengillä ei ole vaan ne on ihmeen mallisia tossuja nykyään.Ei se auta kun selailla nettiä.Meillä surkeat kaupat joista ei löydy mitään joten sekään ei auta.
Tuttua :/
 
r
Miksi et käy kaupasta ostamassa? Pääset sovittamaan jalkaan ja tulee varmasti oikea koko. Aikaa on kuitenkin kuukausi, joten vaikka syrjässäkin asuisit, niin varmaan tulee asiaa kaupoille muutenkin. En ymmärrä ollenkaan tätä nykyvillitystä että kaikki on tilattava netistä. Ja maksettava vielä postikulut päälle. Samalla rahalla kustantaa bensat ostosreissulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja r:
Miksi et käy kaupasta ostamassa? Pääset sovittamaan jalkaan ja tulee varmasti oikea koko. Aikaa on kuitenkin kuukausi, joten vaikka syrjässäkin asuisit, niin varmaan tulee asiaa kaupoille muutenkin. En ymmärrä ollenkaan tätä nykyvillitystä että kaikki on tilattava netistä. Ja maksettava vielä postikulut päälle. Samalla rahalla kustantaa bensat ostosreissulle.
Kyllä kävisin mutta meillä on tällä hetkellä lähimpään kaupunkiin matkaa missä siis kauppoja n.170km ja täällä missä olemme ei ole kun muutama ruokakauppa jossa ei ole mitään ei yhtään mitään. Joten se on vaikea ostaa paikan päältä,ostaisin kyllä.Kuukauden päästä olemme jo ihmisten ilmoilla mutta se on myöhäistä kun kengät tarvitaan silloin.Ja ennen tätä ei ole mahdollisuutta lähteä mihinkään "kaupunkiin" sovittelemaan ja ostamaan kenkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
http://nelly.com/fi/tytt%C3%B6/jocko-100162/victoria-shoe-4872-1/
Ihanat,nämä lähtee ostoskoriin.Hassua vain kun katsoin tuota koko taulukkoa niin siinä on lapsen jalan mitta ja sitten kenkää vastaava koko.Meillä neidin jalan mitta on 18.5cm jonka mukaan nuo kengät pitäisi ottaa sitten koossa 27 jos ottaa kasvuvaran tajusinko oikein?Ei se voi mennä noin :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bouli:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
http://nelly.com/fi/tytt%C3%B6/jocko-100162/victoria-shoe-4872-1/
Ihanat,nämä lähtee ostoskoriin.Hassua vain kun katsoin tuota koko taulukkoa niin siinä on lapsen jalan mitta ja sitten kenkää vastaava koko.Meillä neidin jalan mitta on 18.5cm jonka mukaan nuo kengät pitäisi ottaa sitten koossa 27 jos ottaa kasvuvaran tajusinko oikein?Ei se voi mennä noin :eek:
Koetapa laittaa asiakaspalveluun viesti, vastaavat kyllä ja neuvovat.
Tai sitten tilaat 2 eri kokoa ja palautat toiset jotka ei sovi.

Kysyt että pitääkö jalan mittaan lisätä käyntivara vai ei.
 
"sessi"
ja kävis valkoisten tilalle ja sopii vaaleanpunaisenkin kanssa...
http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=255

Tai jos pidit niitä tossukoina niin nämä on sitten kanssa ihanat, näistä molemmista on näet kokemusta; ekat tuli meidän tytölle ja toiset kaverin tytölle, tilattiin yhdessä:

http://www.pikkujalat.fi/product_details.php?p=252
 
samis
Minä etsiskelen joka päivä eri paikoista minun tytölleni juhlakenkiä koska heillä on itsenäisyyspäivän vastaanotto eikä mistään löydy kenkiä mutta jos jostain paikasta löytyy nätit kengät mutta liian iso koko tai sitten liian pieni koko ja tyttöni kengän koko on 36 koska itsenäisyyspäivänvastaanotolla ei kehtaa laitaa mitään rikkinäisiä vaatteita ei huonokuntoisia kenkiä eikä ole mitään hienoja kenkiä kotonakaan. Kiitän ja kumarran jos joku löytäisi hyviä kenkiä ja oikeaa kokoa oikeasti ja jos käytte kaupungilla niin katsokaa kaupoista mutta kauppa josta löytyisi niin pitäisi olla Lappeenrannassa tai jossain netissä. Olen ylpeä sinusta kuka löytää.
 
minäpä vaan
Minä etsiskelen joka päivä eri paikoista minun tytölleni juhlakenkiä koska heillä on itsenäisyyspäivän vastaanotto eikä mistään löydy kenkiä mutta jos jostain paikasta löytyy nätit kengät mutta liian iso koko tai sitten liian pieni koko ja tyttöni kengän koko on 36 koska itsenäisyyspäivänvastaanotolla ei kehtaa laitaa mitään rikkinäisiä vaatteita ei huonokuntoisia kenkiä eikä ole mitään hienoja kenkiä kotonakaan. Kiitän ja kumarran jos joku löytäisi hyviä kenkiä ja oikeaa kokoa oikeasti ja jos käytte kaupungilla niin katsokaa kaupoista mutta kauppa josta löytyisi niin pitäisi olla Lappeenrannassa tai jossain netissä. Olen ylpeä sinusta kuka löytää.

Tee tunnukset huuto-nettiin, siellä on paljon hyvää tavaraa. Tässä yhdet juhlakengät:
<3 tytölle sirot, kauniit valkoiset Tango JUHLAKENGÄT 33 <3 5.00 &euro; - Tyttöjen sisäkengät ja kesäkengät - Vaatetus - Huuto.net
 
keyra
Minä etsiskelen joka päivä eri paikoista minun tytölleni juhlakenkiä koska heillä on itsenäisyyspäivän vastaanotto eikä mistään löydy kenkiä mutta jos jostain paikasta löytyy nätit kengät mutta liian iso koko tai sitten liian pieni koko ja tyttöni kengän koko on 36 koska itsenäisyyspäivänvastaanotolla ei kehtaa laitaa mitään rikkinäisiä vaatteita ei huonokuntoisia kenkiä eikä ole mitään hienoja kenkiä kotonakaan. Kiitän ja kumarran jos joku löytäisi hyviä kenkiä ja oikeaa kokoa oikeasti ja jos käytte kaupungilla niin katsokaa kaupoista mutta kauppa josta löytyisi niin pitäisi olla Lappeenrannassa tai jossain netissä. Olen ylpeä sinusta kuka löytää.
Tyttjen ballerinat -seeprakuvio- Bisgaard - PikkuJalat
 

Yhteistyössä