Mistä voimia eron käytännön toteutukseen?

Alkuperäinen kirjoittaja emäntä 333;30581872:
Voimia ap:lle. Pysy päätöksessäsi. Ite roikun löysässä hirressä, mies ilmoitti että ei rakasta minua tällä hetkellä, syy on se että olen toista vuotta sairastanut masennusta ja mies ei kestä minua sen takia. Haluaa kuulemma vielä yrittää löytää arki rakkauden, mutta ei osaa sanoa kuinka kauan näin mennään. Itse olen miettinyt pois muuttamista koska olo tuntuu ahdistavalta kun ei tiedä miten käy.
On toikin ihan peestä!
Epätietoisuus on kamalaa. Toivottavasti päädytte molempia tyydyttävään ratkaisuun.
 
Olen pyytänyt miestä pariterapiaan tms , mutta ei ole suostunut. Ja nyt mielestäni on myöhäistä, kun kummallakaan ei ole arvostusta/kunnioitusta toista kohtaan..

Tänään kävin allekirjoittamassa vuokrasopimuksen, mutto on 27.2. aika paskat fiilikset..
 
----
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;30580250:
Olen ollut nyt kaksi kertaa naimisissa.
Ensimmäisen poikaystäväni kanssa olimme 13 vuotta yhdessä ja siitä liitosta 3 lasta, joista yksi jo aikuinen.
Toinen avioliitto about 5 vuotta ensimmäisen eron jälkeen ja tästä liitosta yksi lapsi.

Ilman muuta aion keskittyä lapsiini, mutta en loppuelämääni.
Onhan sulla aikaa vielä miettiä ennen kuin saatte asunnon avaimet... jos sitten näyttääkin että tilanne välillänne muuttuu niin sit et muuta ja irtisanot sopimuksen...
 

Yhteistyössä