Mistähän johtuu mun järjetön fobia isokokoisia miehiä kohtaan?

Minä "en voi sietää" isokokoisia miehiä. En tarkoita pituutta (paitsi jos sitä on yli 195cm), vaan siis ylipainoisia/isoja miehiä. Vielä jos niillä on parta ja ovat kaljuja niin mä oikeasti vähän jopa ahdistun.
Nään usein painajaista siitä, että seurustelen isokokoisen miehen kanssa, josta yritän epätoivoisesti päästä eroon.Aamulla herätessä mua pelottaa ja ällöttää jotenkin.
Viimeksi kun olin viihteellä (loppukesästä) baarissa joku pitkä ja roteva mies yritti tulla tanssilattialla iskemään ja mä rupesin melkein itkemään. Se oli ihan kauheaa.

Eipä tämä asia mun arkielämää nyt kauheasti haittaa tms, mutta mietin vaan mistä ihmeestä tällainen asia voi johtua.. Kyse ei ole siitä, että mä luulisin heidän tekevän jotakin pahaa.
 
Mies77
Etpä taida olla ainut. On muuten helvetin itsetuntoa alentavaa ihan näin isona miehenä, kun saa tietää olevansa oikeen jopa fobian kohteena. En nyt ap:ta syyllistä mistään, tuskin hänkään fobialleen mitään voi.
Olen pitkä ja roteva ja naisille kuin rutto.
 
"vieras"
Etpä taida olla ainut. On muuten helvetin itsetuntoa alentavaa ihan näin isona miehenä, kun saa tietää olevansa oikeen jopa fobian kohteena. En nyt ap:ta syyllistä mistään, tuskin hänkään fobialleen mitään voi.
Olen pitkä ja roteva ja naisille kuin rutto.
No kyllähän tosi monet naiset just tykkää pitkistä ja rotevista miehistä ja karttavat laihoja ja pieniä miehiä.

Mä en ainakaan osaisi olla omaa miestäni pienemmän miehen kanssa. On pitkä ja lihaksikas, ja mulla on turvallinen olo :D Kunnon stereotypioita.
 

Yhteistyössä