Mistähän sitä sais kaverin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.
 
Kiva huomata että muutkin painii samojen juttujen kanssa kuin minä, siis että kaipais kavereita. Mulla taas on mammakavereita mutta ihan sellasta leffa/viihteelle lähtiää joskus kaipaisin. Ja mä moottoriturpana yleensä kahviloissa meen juttelemaan juuri niille ujoimmille.
 
Ei mullakaan oo kaveria. Tätäkin kautta löytyny hävis vaan ykskaks :'( Kerhossa kaikki muut vanhoja tuttuja ja puhuvat niitä sisäpiirijuttujaan. Nettipalstoilta en oo saanu ketään (paitsi tuo yks hiljentynyt). Keraval asustan.
 
mami pk-seudulta
Viihteelle kaipaisin minäkin seuraa.. Tai muuten "ihmisten ilmoille". Mammakavereita kyllä löytyy, mutta alkaa noi lähipuistot ja kotikyläilytkin jossain vaiheessa puuduttaa, vaikka mukavia ovatkin.
 
mä vieras taas
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.
no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...
 
vieras
Tutulta kuulostaa tuo, että kerholaiset tuntevat toisensa jo entuudestaan ja kaveeraavat vapaa-ajalla. Silti olen kerhossa käynyt ja yhden äidin kanssa nähdään vapaa-ajallakin, että käykää vaan sitkeästi, niin jospa sieltä tarttuisi kaverikin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mä vieras taas:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.
no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...
no ei niitä ollut tuollakaan. tai jostain 2 vuoden takaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiin
:D Ai, niin, tervetuloa Jyväskylään toivottelen kun kerran olette vasta muuttaneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja mä vieras taas:
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laittakaan ilmoitus tuonne UUSIA YSTÄVIÄ palstalle, TAPAILLAAN kohtaan. Eiköhän sinne heti tuu joitain vastauksia muilta yksinäisiltä.
ei se sivusto oikein toimi. kun siellä on niin paljon väkeä eikä jaksa käydä kaiikia listoja läpi. tälläiset pikaketjut on hyviä.
no katsot siellä palstalla vain otsikkoja ja luet onko otsikossa sun kaupungin nimeä. Mitenkä niin vaivalloista. Teet sen 3minuutissa, ja näet viimeisen puolen vuoden ajalta kaikki ilmoitukset joissa kaivataan kaveria samalta paikkakunnalta kuin missä sinä asut. Tällä palstalla taas ihmiset on aivan mistä sattuu ja et todennäköisesti löydä omalta paikkakunnaltasi ihmisiä...
no ei niitä ollut tuollakaan. tai jostain 2 vuoden takaa...
En mäkään löytäny ketään edes naapurikunnista. Itse ainoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiin
:D Ai, niin, tervetuloa Jyväskylään toivottelen kun kerran olette vasta muuttaneet.
Mie kans jkl

:wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tättishäärä:
Itse käyn kyllä lapsen takia perhekerhoissa, mutta lapsen kanssa kahden niissä saa lähinnä olla. Saadaanpahan kahvit ja maisemanvaihdosta kuitenkin =) Toisaalta ei se rupatteluseurakaan pahitteeksi olisi :/
Toi on kyl totta että vaihtelua ja poika tykkää kun pääsee sinne. Meidän kerhossa käy uusia ehkä kerran ja sitte ei näy enää, kertonee siitä että on aika sulkuporukka. Mä taidan viimetalvisista olla ainoa joka jatkanut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Bean:
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Minä asustelen aika lähellä Jyväskylää, tai meidän kunnastahan tuli osa Jyväskylää vuoden vaihteessa. Mutta musta saa ainakin kaverin, mukava tutustua uusiin ihmisiin
:D Ai, niin, tervetuloa Jyväskylään toivottelen kun kerran olette vasta muuttaneet.
Mie kans jkl

:wave:
No ei muuta kun yksäriä kirjottelemaan

:D
 
sn
Alkuperäinen kirjoittaja äitykkä72:
täällä jyväskylän seudulta yx mamma vailla myös frendejä :wave: muutettu kesällä enkä tunne juuri ketään :flower:
Mekin olemme jyväskylästä... eikä liiemmin kavereita. esim olisi kivaa kylässä käydä yms...
 

Yhteistyössä