Mistäs mä löytäsin meille kivan ja luotettavan lastenhoitajan?

Teen uuden alotuksen,kun tuo toinen ei oikein aja asiaansa. MLL ei oikein tule kysymykseen,kun sieltä tulee milloin kukakin ja haluaisin, että lapset tottuisivat siihen yhteen ja samaan,eikä henkilöt vaihtuisi kokoajan.
 
MLL Hoitaja vuonna 98
Kyllä MLL:n kautta saa aina samankin jos haluaa. Itse olen toiminut hoitaja heidän palveluksessa ja perheet saivat aina toivoa hoitajaa. Mulla oli ainakin vakkari perheet.

Joillakin paikkakunnilla myös seurakunta tarjoaa lastenhoitaja palveluja.

Tietysti voit kysellä sukulaisia tai kavereita hoitamaan.
 
joo
Kyllä MLL:n kautta voi saada lastenhoitajan joka kävisi aina sitten sama ihminen. just jostain asiasta lueskelin. pitää vaan ennakkoon puhua tälle hoitajalle että koska toivoo hoitajan tulevan
 
MLL:n Lastenhoitaja
Hei ! Lueskelin että MLL:tä ei voi saada samaa hoitajaa, mutta kyllä voi saada, kun hoitajan tilaa voi hoitajalta kysyä olisiko halukas hän tulemaan jatkossakin. Silloin ilmoitat suoraan hoitajalle milloin tarvitsisit häntä, ja hoitaja ilmoittaa MLL:lle että on menossa tuttuun perheeseen, ja antaa perheen tiedot. Elikkä sama hoitaja on mahdollinen. Itse olen ainakin käynyt samoissa perheissä hoitamassa, samasta syystä että tuttu hoitaja on kiva saada.
 
Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja MLL:n Lastenhoitaja:
Hei ! Lueskelin että MLL:tä ei voi saada samaa hoitajaa, mutta kyllä voi saada, kun hoitajan tilaa voi hoitajalta kysyä olisiko halukas hän tulemaan jatkossakin. Silloin ilmoitat suoraan hoitajalle milloin tarvitsisit häntä, ja hoitaja ilmoittaa MLL:lle että on menossa tuttuun perheeseen, ja antaa perheen tiedot. Elikkä sama hoitaja on mahdollinen. Itse olen ainakin käynyt samoissa perheissä hoitamassa, samasta syystä että tuttu hoitaja on kiva saada.
Mä toimin just näin kun meillä oli MLLn hoitaja ja mahtava hoitaja olikin :D
 

Yhteistyössä