Mitä aiotte tehdä tänään?

Itse lähden reippaalle kävelylle ulos, koska ulkona on niin kaunis ilma. Sen jälkeen nautiskella pihviä uuniperunan kera sekä katsoa jonkun elokuvan. Jälkiruoaksi on iso kuppi kahvia.

Mitä te aiotte tänään tehdä?
 
vieras
Käytiin perheen kanssa kirpparilla kiertelemässä ja ravintolassa syömässä. Kohta lähden jumppaan ja mies jää pojan kanssa kotiin ulkoilemaan.Illalla mies puolestaan lähtee leffaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Itse lähden reippaalle kävelylle ulos, koska ulkona on niin kaunis ilma. Sen jälkeen nautiskella pihviä uuniperunan kera sekä katsoa jonkun elokuvan. Jälkiruoaksi on iso kuppi kahvia.

Mitä te aiotte tänään tehdä?
Tulee mieleen Matti Vanhanen :whistle:
 
Aion tehä tuon luontaisesti gluteenittoman täykkärin valmiiksi mikä valmistettiin kokeilu mielessä lapsen kanssa. sitten keitän kunnon kahveet. Mennään ulkoilemaan, pesen pyykkiä ja illalla katton elokuvaa kotiteatterista. Ja odotan sitä ukkoo töistä.
 
nautitaan
Tänään on käyty pilkillä. Nyt perattiin kalat ja laitettiin savustuspönttöön tulet. Ja minä alan paistamaan lättyjä ja mies tekee takapihalle vielä nuotion, missä paistellaan myöhemmin makkaraa. Istuskellaan nuotiolla ja lapset laskee mäkeä/hiihtävät.
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja nautitaan:
Tänään on käyty pilkillä. Nyt perattiin kalat ja laitettiin savustuspönttöön tulet. Ja minä alan paistamaan lättyjä ja mies tekee takapihalle vielä nuotion, missä paistellaan myöhemmin makkaraa. Istuskellaan nuotiolla ja lapset laskee mäkeä/hiihtävät.
kuulostaa ihanalta!
 
avautuu
Mun mies tuli äsken suihkusta ja juteltiin samalla ku se rasvaili kroppaansa niin mä siinä aikani kuluksi ravistelin sen kikkeliä (se aina kysyy et onko nyt kivaa; on on...). Ja ku se nyt siinä sitte seisoi puhtaana niin ajattelin maistaa... Ja ku kerran maistoin niin otin sit loppuun asti. Mut en nielly, ku tuli niin julmetun paljon (ja mitähän se oli syöny ku maistu niin kitkerälle...?) Ja vois sit täs pukea ja lähteä töihin. Ja töitten jälkeen vaikka uudestaan antaa suuhoitoa... :D
 
olen siivonnut
kymmenestä saakka. pyykännyt, vienyt petivaatteet ulos sekä matot. just sain siivottua mutta anna npetivaatteiden ja mattojen olla vielä jonku aikaa tuulettumassa. seuraavaksi vois syödä ja ottaa nokoset. loma alaa virallisesti huomenna, ei kiirettä mihinkään. aion nuukkua paljon univelkoja pois vuorotyössä jää pakostikkin rästiin unta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Kuuntelen Ylen Ykköseltä hienon kuunnelman Vieras mies (alkaa just), käyn illansuussa kylässä Taaperon kanssa, sauna kotiuduttua, iltatouhuja ja pienen nukahdettua pari työasiaa.
Tuleeko kuunnelmia vielä? Ihan säännöllisesti? :) Tulee lapsuuden mökkikesät mieleen, kuunneltiin radiosta kuunnelmia
 
Piika-äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Kuuntelen Ylen Ykköseltä hienon kuunnelman Vieras mies (alkaa just), käyn illansuussa kylässä Taaperon kanssa, sauna kotiuduttua, iltatouhuja ja pienen nukahdettua pari työasiaa.
Tuleeko kuunnelmia vielä? Ihan säännöllisesti? :) Tulee lapsuuden mökkikesät mieleen, kuunneltiin radiosta kuunnelmia
Ylen ykkönen on ihmeellinen kanava. Säännöllisiä kuunnelmia ympäri vuoden, ja keskusteluohjelmia, joissa luotetaan siihen, että kuulija jaksaa syventyä ja kuunnella tunnin verran keskustelua ilman välimusiikkia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piika-äiti:
Ylen ykkönen on ihmeellinen kanava. Säännöllisiä kuunnelmia ympäri vuoden, ja keskusteluohjelmia, joissa luotetaan siihen, että kuulija jaksaa syventyä ja kuunnella tunnin verran keskustelua ilman välimusiikkia.
Pitää tutustu siihen uudelleen, olen pitkään kuunnellut vain klassisia kanavia netistä ja sitä ainoaa suomalaista. Äänikirjoja kuuntelen paljon, etenkin ajaessa niitä on kiva kuunnella.
 

Yhteistyössä