Mitä ajattelet aikuisesta naisesta, jonka tyyli on kuin parikymppisen? Säälitkö, paheksutko, oletko huvittunut?

  • Viestiketjun aloittaja Kahden yh
  • Ensimmäinen viesti
Kahden yh
Ja puhutaan siis noin neljäkymppisestä, hiukan ikäistään nuoremman näköisestä naisesta.

Mielenkiinnosta kysyn, mitä ajatuksia herättää vai etkö ajattele sen kummempaa...
 
Eevee
Ööh... Mä en tiedä mitä tarkoitat parikymppisen tyylillä koska tyylejä on eri-ikäisillä vaikka kuinka paljon. Toinen parikymppinen on mauton teinipissis, toinen ihan jotain muuta.

Itse olen kolmikymppinen ja en todellakaan pukeudu "kolmikymppisen" näköisesti. Vaan itseni näköisesti.
 
Edelleen en koodaa vaatteita iän mukaan- aikuisiän, ei tarvitse halkoa kiharoitaan ja vetää lapsia tähän mukaan.

Eikä kukaan ole mulle tuhisteluista huolimatta vielä osannut sanoa, että kuinka 30 vuotta täytettyään tulee pukeutua, mitä kuuluu siihen pukeutumiskoodiin?

40 vuotiaan koodia en vielä tarvitse, ja tuon 30 koodinkin vain että saisin nauraa.....

Oikea koko. Itselle sopiva tyyli. Ne ovat mun teesini.
 
en tajuu
Siis halooooooooo! Ei tohon voi vastata..... Ensinnäkin 40 v on suht nuori! (joo en oo 40 ite vaan 32) Toisekseen 20 v on kuitenkin myös aikuinen eikä mikään teini. Ihmisillä vaan on eri makuja. Eikä oo mitään 20 v tyyliä olemassakaan samat kuteethan sopii yhtälailla myös 40 v tai 50v tai yli... Se on jostain muusta kiinni. Kuten pukeutuuko esim vartalolleen sopivalla tavalla ja sekin on makuasia....
 
"vieras"
Kuka sen määrää millainen tyyli minkä ikäiselle sopii. Jos vaatteet passaa vartaloon niin mikä ettei. Kamalinta on, jos näyttää karsealta oli ikä mikä hyvänsä esim. nykyisin näkee paljon teinejä, joilta löllöttää mahamakkarat pikkuvaatteista. Jos on hyvä kroppa niin voi pukeutua miten vain.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26030921]Kuka sen määrää millainen tyyli minkä ikäiselle sopii. Jos vaatteet passaa vartaloon niin mikä ettei. Kamalinta on, jos näyttää karsealta oli ikä mikä hyvänsä esim. nykyisin näkee paljon teinejä, joilta löllöttää mahamakkarat pikkuvaatteista. Jos on hyvä kroppa niin voi pukeutua miten vain.[/QUOTE]

paree pukeutua oman tyylin mukaan, jos sen tietää...Joskus ihan huvittaa, kun joku parikymppinen on pukeutunut "vanhahtavasti", mutta kukin taplaa tyylillään. Asu vapaa jne.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26030951]paree pukeutua oman tyylin mukaan, jos sen tietää...Joskus ihan huvittaa, kun joku parikymppinen on pukeutunut "vanhahtavasti", mutta kukin taplaa tyylillään. Asu vapaa jne.[/QUOTE]

Minkälainen pukeutuminen on vanhahtavaa ja miksi sellainen pukeutuminen on huvittavaa?
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26030845:
Eikä kukaan ole mulle tuhisteluista huolimatta vielä osannut sanoa, että kuinka 30 vuotta täytettyään tulee pukeutua, mitä kuuluu siihen pukeutumiskoodiin?
Tää kiinnostais minuakin, kun tuo rajapyykki alkaa ikäväkseni lähestymään..kertokaa mitä mie saan sit laittaa päälleni kun tuo ikämäärä napsahtaa!?
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"Mies"
Monelle nuorekkaalle 40-kymppiselle sopii nuorten naisten tyyli. 20v naiset pukeutuu kyllä hyvin eri tavoin. Jotkut on vielä kuin pissiksiä, jotkut taas alkaa tätiytyä tuossa vaiheessa. Yleensä tyylikkään nuorekas 40v on parempi kuin liian ajoissa tätiytynyt 25v.
 
"vieras"
Pitäisi ensin määrittää mikä on parikymppisen vaatetus ja nähdä kuva tästä naisesta. Itse olen 36 v ja käytän kyllä ns. nuorisovaatetta. Kukaan ei ole kuitenkaan haukkunut pissikseksi vaan kehunut vaatteita. Mutta kaikkihan riippuu siitä miten vaatteita yhdistelee ja millainen kroppa sattuu olemaan.
 
"Aloittaja"
[QUOTE="vieras";26031069]Pitäisi ensin määrittää mikä on parikymppisen vaatetus ja nähdä kuva tästä naisesta. Itse olen 36 v ja käytän kyllä ns. nuorisovaatetta. Kukaan ei ole kuitenkaan haukkunut pissikseksi vaan kehunut vaatteita. Mutta kaikkihan riippuu siitä miten vaatteita yhdistelee ja millainen kroppa sattuu olemaan.[/QUOTE]

Ehkä samat (nuoriso-)vaatteet näyttävät joillain pissisvaatteilta, ja joillain taas hyviltä ja asiallisilta. Se ihminen siellä vaatteiden sisällä kuitenkin tekee osan tyylistä, ja varmaankin aikuinen nainen pienillä jutuilla tekee kokonaisuudesta ikään kuin hillitymmän.
 
"..."
Ei nykyisin enää ole mitään tarkkoja rajoja, jolloin pitäisi esim farkkujen käyttö lopettaa. Itse pukeudun varmasti monen mielestä liian nuorekkaisiin vaatteisiin, kun kuljen tennareissa ja hupparissa, vaikka olen jo 35, mutta eipä tuo haittaa. En vain ole mitään jakkupuku tai suorat housut tyyppinen ihminen, eli näillä mennään eläkeikään saakka.
 
Kahden yh
Ajatus nelikymppisestä minihameessa, pikkutopissa, kilo meikkiä, pinkit stringit ja liian korkeat korkkarit joilla just kykenee kävelemään ei voi kuin naurua aiheuttaa. Varsinkin jos sattuu kaatumaan. Siihen päälle vielä nahkatakki ja Guessin laukku niin voila!
Okei :) No mä oon sitä mieltä, että ikään katsomatta toi asukokonaisuus voi näyttää naurettavalta, jos ei ihmisen omaan tyyliin istu, tai voi näyttää hyvältäkin jos kroppaa on.(Itse en pukeudu noin)
 
"vieras"
Ajatus nelikymppisestä minihameessa, pikkutopissa, kilo meikkiä, pinkit stringit ja liian korkeat korkkarit joilla just kykenee kävelemään ei voi kuin naurua aiheuttaa. Varsinkin jos sattuu kaatumaan. Siihen päälle vielä nahkatakki ja Guessin laukku niin voila!
No itse en tunne tai tiedä yhtäkään teiniä tai parikymppistä, joka pukeutuisi tuollaisella mauttomalla tavalla, jota kuvailit.
 
Okei :) No mä oon sitä mieltä, että ikään katsomatta toi asukokonaisuus voi näyttää naurettavalta, jos ei ihmisen omaan tyyliin istu, tai voi näyttää hyvältäkin jos kroppaa on.(Itse en pukeudu noin)
Ei toi tyyli näytä kellään muulla hyvältä kuin katuhuoralla, mutta onneksi se yleensä huomataan siinä täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Ellei sitten ole käynyt joku taantuma aivoissa ja joku 40wee siihen asuun sonnustautuu. Näitäkin on nähty, ns. "teinibaareissa" tilaamassa "sidukkaa" ja kyttäämässä nuorempia miehiä vaikka ikä näkyy naamasta pakkelikerroksen alta kuitenkin :D
 
Ajatus nelikymppisestä minihameessa, pikkutopissa, kilo meikkiä, pinkit stringit ja liian korkeat korkkarit joilla just kykenee kävelemään ei voi kuin naurua aiheuttaa. Varsinkin jos sattuu kaatumaan. Siihen päälle vielä nahkatakki ja Guessin laukku niin voila!
Tarkoittaako tuo sun tekstis sitä että nelikymppinen ei voi kulkea strigit jalassa ihan vaan sen takia että se 40v??

Mitä alushousuja niiden sitten sun mielestä pitäis käyttää?
 

Yhteistyössä