Mitä ajattelet aikuisesta naisesta, jonka tyyli on kuin parikymppisen? Säälitkö, paheksutko, oletko huvittunut?

  • Viestiketjun aloittaja Kahden yh
  • Ensimmäinen viesti
Tarkoittaako tuo sun tekstis sitä että nelikymppinen ei voi kulkea strigit jalassa ihan vaan sen takia että se 40v??

Mitä alushousuja niiden sitten sun mielestä pitäis käyttää?
Saa toki, erona siis se, että niitä stringejä ei tarvitse koko kansalle esitellä vaan tyylikkäämmin pitää ne ja niiden väri ihan omassa tietoisuudessa, näkymättömissä.
 
[QUOTE="vieras";26031252]Meinaat et 40 v nuorekkaasti pukeutuvalla on tapana esitellä stringejänsä? Millä planeetalla sä elät?[/QUOTE]

Meinaan että teinityylillisesti pukautuvalla on tapana esitellä stringejä, toivonmukaan aikuisella useimmiten ei, tosin näitäkin on nähty varsinkin juuri siellä baarissa.
 
"vieras"
Meinaan että teinityylillisesti pukautuvalla on tapana esitellä stringejä, toivonmukaan aikuisella useimmiten ei, tosin näitäkin on nähty varsinkin juuri siellä baarissa.
Leggarithan on nykyisin kaikilla teineillä hameen alla eli sieltä ei näy mitään vaikka miehet kuinka toivois. Sun kuvaus 40 v naisesta ei vastaa nuorisotyyliä. Onhan näitä minihame pakkelinaamoja toki olemassa, mut niin oli 20 v sitten myös. Se tyyli ei ole nuorisotyyliä vaan mauttomuutta.
 
Kahden yh
Ei toi tyyli näytä kellään muulla hyvältä kuin katuhuoralla, mutta onneksi se yleensä huomataan siinä täysi-ikäisyyden kynnyksellä. Ellei sitten ole käynyt joku taantuma aivoissa ja joku 40wee siihen asuun sonnustautuu. Näitäkin on nähty, ns. "teinibaareissa" tilaamassa "sidukkaa" ja kyttäämässä nuorempia miehiä vaikka ikä näkyy naamasta pakkelikerroksen alta kuitenkin :D
Makuasia. Toppeja, minihameita ja korkkareitakin on monenlaisia, ja ei noi luetellut vaatteet sinänsä kyllä kenestäkään huoran näköistä tee.
 
[QUOTE="vieras";26031276]Leggarithan on nykyisin kaikilla teineillä hameen alla eli sieltä ei näy mitään vaikka miehet kuinka toivois. Sun kuvaus 40 v naisesta ei vastaa nuorisotyyliä. Onhan näitä minihame pakkelinaamoja toki olemassa, mut niin oli 20 v sitten myös. Se tyyli ei ole nuorisotyyliä vaan mauttomuutta.[/QUOTE]

Juu leggarit, no sekin riippuu pitkälti siitä, kuinka rikki ne ovat. Aika usein on ollut näitä jotka istuvat mukavasti ja sieltä paljastuu komea reikä leggareitten haaravälissä (Y)

Mun kuvaus mauttomasta 40 weestä kuvastaa mautonta teinityyliä. Just sitä surkuhupaisaa mitä välillä näkee, en tosin ole missään välissä sanonut että kaikki niin pukeutuvat.
 
"Lissu"
Kyllä mua muutamaan otteeseen huvitti eräs työkaveri, joka ihan suoraan kertoikin että hakee välillä teinityttönsä vaatekaapista päivän asunsa. Asut oli sinänsä ihan ok - teinitytölle, mutta viisikymppisen yllä oli vähän... no, huvittavaa. :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26031417]Ajattelen, että onpa tyylitön tapaus, kannattaisi varmaan hankkia pukeutumisapuja joltain, jolla olisi edes vähän silmää... :D[/QUOTE]

Ja minun mielikuvani parikymppisten pukeutumisesta (yleistys, tiedän, mutta näitä näkee jatkuvasti):

leggingsit, joissa sellut ihanasti näkyy läpi, toppi, joka peittää pepun juuri ja juuri, kuluneet tai räikeän väriset tennarit, tekonahkatakki, joku iso kaulahuivi kietaistuna kaulan ympäri.
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;26031604:
yleensä en arvostele ihmisten pukeutumista. mutta väkisin pani naurattamaan kun eräs nainen pani kapakkaan vaaleanpunaisen hamee, jossa oli pitsi helmassa ja vaaleanpunainen pusero myös pitsikoristeilla
kyseessä ei ollut edes mitenkään hoikka tapaus
No tuollaiset vaatteet eivät kyllä sovi minkään ikäisille...
 
Miss Gadget
Siis kuka miettii tollaisia?!
Mauton pukeutuminen on sekin asia, joka nimenomaan on MAKUasia. Puolialasti kulkeminen huomionhakumielessä on ehkä ainoa asia, minkä itse luen mauttomuudeksi pukeutumisessa.

Noh, itse olen 35 ja pukeudun "en-ikäisilleni-tyypillisesti". Rock-henkisesti ehkä olisi likimain se sana. Bändipaidat on vakiovaruste. Ja KYLLÄ! Minulla on yleensä mustat leggarit, mekko nahkatakki ja huivi. Ja yleensä myös ne mustat converset. Tosin usein myös pitkät saappaat.

Ja tiedättekö mitä?
EN ole notkunut baareissa iskemässä nuoria miehiä, ehen. Ja silti tuo minun mieheni on 20v. Näkyy ikä naamasta tai ei, se hullu taitaa tosissaan rakastaa minua ja mukeloitani. Elämänarvot, tykkäämiset, musiikkimaku yms. on meillä tismalleen samanlaiset, ja nämä kaikki vaikuttaa siihen pukeutumistyyliinkin.
Ja jos joku meidän rytkyjemme takia saa sydämentykytyksiä tahi paheksuu, se ei pikkuisen piirunkaan vertaa kaivele meitä :)
Hauskinta pukeutumisen tiimoilta tapahtunutta oli kenties se, kun eräs ikäiseni nainen oli poikansa kanssa kaupassa, käytävällä pikkujannu hymyili leveesti meille ja kajautti kirkkaasti äidilleen että "Äiskä kato musta tulee isona tommonen rokkimiäs jolla on tommonen rokkivaimo!" Tämä äiskä nappasi liukkaasti pojan toiselle käytävälle ja kuulin kun se kuiskutti pojalle ettei koskaan saa tommosille saatananpalvojille alkaa osotteleen!! xD
 
Näin
Mielestäni 40 ja yli pitäisi pukeutua jo arvokkaasti. Ei farkkuihin tai kirkkaisiin väreihin eikä myöskään vaatteisiin jotka paljastavat esimerkiksi rintoja ja reisiä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;26032193:
Mielestäni 40 ja yli pitäisi pukeutua jo arvokkaasti. Ei farkkuihin tai kirkkaisiin väreihin eikä myöskään vaatteisiin jotka paljastavat esimerkiksi rintoja ja reisiä.
mä en siis osaa kuvitella, et kuinka pitäisi pukeutua "arvokkaasti". Ja en missään nimessä luovu farkuista ja ala pukeutumaan harmaan eri sävyihin. Tää on varmaan provo.
 
"Aloittaja"
Rupesin miettimään, mitkä vaatteet kuuluisivat kaksikymppiselle, mitkä nelikymppiselle. En vaan keksi.
Tarkoitin tässä aloituksessa kaksikymppisen tyylillä siis vaatteita jotka on selkeästi suunnattu nuorille/nuorille aikuisille. Onhan niissä selkeä ero aikuisen naisen mallistoihin. Ei tietenkään ole olemassa mitään sääntöä, minkä ikäiset mitäkin saavat ostaa :D Mutta kyllä monet vaatemerkit/ mallistot voidaan selkeästi mieltää tietylle ikäryhmälle suunnitelluiksi.
 
ja mie kun en ymmärrä tuota "iän mukaan pukeutumista"... miula ei ainakaan tyyli muuttunut miksikään, kun 30 täytin enkä usko että se muuttuu kun täytän neljäkymmentäkään! huppareissa, tennareissa, rokkihenkisissä topeissa ja nahkatakeissa mennään varmasti vielä kuuskymppisenäkin :D
 
"Aloittaja"
[QUOTE="vieras";26031417]Ajattelen, että onpa tyylitön tapaus, kannattaisi varmaan hankkia pukeutumisapuja joltain, jolla olisi edes vähän silmää... :D[/QUOTE]

Entäs jos tämä henkilö on muodin ammattilainen, jolla sitä silmää on ihan itsellään ja työn puolesta ;) Voisiko olla mahdollista että ns nuorisovaatteillakin saa tyylikkään kokonaisuuden riippuen miten ja mihin asusteisiin vatteet yhdistää?
 

Yhteistyössä