mitä ajattelet ihmisestä joka on laiha, mutta hänellä on leveä lantio?

  • Viestiketjun aloittaja sini
  • Ensimmäinen viesti
Inkkari
Kyllä tosi leveetä lantiota on kiimanen katsell,koskea!Nainen jolla on sellanen,saa mut jo läsnäolollaan muihin maailmoihin.Varsinkin jos näkee vielä enemmän ja labia on myös tosi runsas.Ikävä kyllä,en ole ikinä päässyt todistamaan kenellekkään naiselle,sen toimivuutta.Väitän,nainen nauttis mun kiimasta suunnattomasti.Tosin,nyt tullaan siihen.Naista ei sais valita,sen ulkonäön johdosta.Mikä on ihan tyhmä juttu.Kyllä minä ainakin haluan saada sellaisen naisen,joka vastaa mun omia mieltymyksiä.Jo senkin takia,nainenkin saa parhaan mahdollisen nautinnon.Terveisin,unelmoiva 47v mies
 
Inkkari
Olis tosi mukava saada tutustua kyseiseen naiseen.Itse asiassa.Minä tykkään myös isoista rinnoista.Ei ole vielä tullut vastaan,sellaista.Että olis liian iso pylly,labia tai rinnat.Olis kiva saada vaihtaa mielipiteitä aiheesta henk.koht.
 
Inkkari
Kyllä,näin voi olla.Mutta eihän vaan siitä ole kysymys.Ja naisen lantio kuuluu olla leveä!Kaikki naiset (eikä miehetkään) ajattele nii?Minä ajattelen,ja haluisin keskustella naisten kanssa,jotka kokevat itsensä huonommiksi,jollain aikasemmin mainitsemallani osaalueella.En välitä,onko nainen laiha tai lihava.Voi kuitenkin olla ajatuksia herättävä nainen.Eihän kaikki kuitenkaan ole ulkonäöstä kiinni.Mutta kyllä sillä on suuri merkitys.Onhan se kivaa nähdä naisen nauttivan,kun se ulkonäöllään herättää jo mielenkiinnon.Varsinkin,jos nainen osaa keimailla.Voihan jotkut ujostella,hävetä olemustaan.Mutta se just on pointti.Olemuksellaan nainen herättää mielenkiintoa ja ujous ja muut haittatekiät poistuvat.Näin ainakin haluan uskoa.Ja siksi arvostan muodokkaita naisia.En osaa teeskennellä.
 
mitä ny
Sehän on just hyvännäköistä jos on leveä lantio ja muuten hoikka. Olettaen että se leveys ei ole tullut lantiolle kerääntyneestä laardista ja vaan on luuston malli ja siinä päällä vain hieman/sopivasti rasvaa. Se taas on törkeän näköistä jos on poikkeuksellisen leveä lantio ja reidet, jotka ovat muodostuneet vain läskistä. S
 
vieras
jos on oikeasti lantiokin laiha niin sehän on vaan ruumiinrakenne eikä silloin ole muuta ajatusta kuin että ompas muodokas. mutta jos on leveä lantio jossa on vähän ympärillä ylimääräistä niin ajattelen että siinäpä pullahiiri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mä tunnen naisen, jolla on aivan upean kapea uuma ja leveä lantio. Kyllä kääntyy miesten päät! Harmi, että itse olen tämmöinen tasapaksu pökkelö :(
Sama, mä tunnen kans sellaisen. Lisäks on tosi isot rinnat. Miehillä ees meinaa kieli pysyä suussa...
Ja ite oon kans tasapaksu, ruikelo vaan :snotty:
 
Inkkari
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on oikeasti lantiokin laiha niin sehän on vaan ruumiinrakenne eikä silloin ole muuta ajatusta kuin että ompas muodokas. mutta jos on leveä lantio jossa on vähän ympärillä ylimääräistä niin ajattelen että siinäpä pullahiiri.
Kyllä se leveä lantio näkyy ihan eri tavalla.Kun se on oikeesti tosi leveä.Vaikka oliskin tukeva
 
Inkkari
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Mä tunnen naisen, jolla on aivan upean kapea uuma ja leveä lantio. Kyllä kääntyy miesten päät! Harmi, että itse olen tämmöinen tasapaksu pökkelö :(
Sama, mä tunnen kans sellaisen. Lisäks on tosi isot rinnat. Miehillä ees meinaa kieli pysyä suussa...
Ja ite oon kans tasapaksu, ruikelo vaan :snotty:
Kerro tuntemallesi naiselle multa reveisiä
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja niin karmiikin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkari:
Eikö ketään kiinnosta näin innokas kaveri?Mistä löydän sivut,missä on oikeita suomalaisia naisia?
Öö? Apua, lähinnä karmii tuo innokkuus. :$
Ja vain sen vuoksi että sinua ei ole kehuttu.
On mua kehuttu, mullahan sellainen kohtalaisen leveä lantio katsos onkin, vaikka olen hoikka. Revi siitä, häirikkö!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja niin karmiikin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkkari:
Eikö ketään kiinnosta näin innokas kaveri?Mistä löydän sivut,missä on oikeita suomalaisia naisia?
Öö? Apua, lähinnä karmii tuo innokkuus. :$
Ja vain sen vuoksi että sinua ei ole kehuttu.
On mua kehuttu, mullahan sellainen kohtalaisen leveä lantio katsos onkin, vaikka olen hoikka. Revi siitä, häirikkö!
Missä se sun "leveä lantio" on? Lomailemassa vai?
 

Yhteistyössä