mitä ajattelet miehestä, joka haluaa maksaa vain oman osuutensa, ja nainen maksaa omansa?

  • Viestiketjun aloittaja vastauksia
  • Ensimmäinen viesti
2013!!!
[QUOTE="vieras";28023344]Yllätävän huonotuloisen kuuloisia miehiä täällä, että talous kaatuu tarjottuun ateriaan, jos itse sinne naisen pyytää. :LOL:[/QUOTE]

Yllättävämpää on se, että tässä ketjussalähes kaikki tuntuvat olettavan, että mies on aina se treffeille pyytänyt. :LOL:

Missä ajassa te oikein elätte?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";28023344]Yllätävän huonotuloisen kuuloisia miehiä täällä, että talous kaatuu tarjottuun ateriaan, jos itse sinne naisen pyytää. :LOL:[/QUOTE]

Eihän tuossa ole millään muotoa kyse huonotuloisuudesta vaan tasa-arvosta. Leikki menee nykyisin niin että miehen kuuluu tarjoutua maksamaan ja naisen kuuluu vastata tähän että maksaa itse tai seuraavalla kerralla.

Muuten suhteen tulevaisuus näyttää kaikkea muuta kuin tasa-arvoiselta.

En ikinä anna tarjota raflassa itselleni edes drinkkiä jos mies ei vaikuta siltä että haluaisin hänen kanssaan sen enempää. Tällöin kenellekään ei jää sellaista oloa että toinen viihtyisi seurassa siksi että saa jotakin ilmaiseksi.

Näitä toisenlaisia naisiakin löytyy ja paljon.
 
"Vieras"
Herrasmiesmäistä on tarjoutua maksamaan. Hyvät käytöstavat omaava itsenäinen nykynainen kieltäytyy siitä kohteliaasti ja maksaa oman osuutensa.

Se joidenkin naisten asenne että "herrasmiehen" kuuluu automaattisesti olla kävelevä maksuautomaatti on täysin perseestä.
Just näin. Jos nyt ei ole kyse pelkästään kahvilla käymisestä. Alle 10 euron summia en lähtisi puolittamaan vaan toteaisin että ens kerralla mun vuoro.

Eri asia jos käydään syömässä tai leffassa mutta ei nyt jokaista karkkipussia tartte puolittaa. Tosin kumpikaan ei mun mielestä saa myöskään ostattaa toisella mitään mitä tämä ei halua tarjota.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";28023678]Eihän tuossa ole millään muotoa kyse huonotuloisuudesta vaan tasa-arvosta. Leikki menee nykyisin niin että miehen kuuluu tarjoutua maksamaan ja naisen kuuluu vastata tähän että maksaa itse tai seuraavalla kerralla.

Muuten suhteen tulevaisuus näyttää kaikkea muuta kuin tasa-arvoiselta.

En ikinä anna tarjota raflassa itselleni edes drinkkiä jos mies ei vaikuta siltä että haluaisin hänen kanssaan sen enempää. Tällöin kenellekään ei jää sellaista oloa että toinen viihtyisi seurassa siksi että saa jotakin ilmaiseksi.

Näitä toisenlaisia naisiakin löytyy ja paljon.[/QUOTE]

Ja höpönlöpön, ainoastaan köyhien miesten naiset ärsyyntyy siitä, että jotkut miehet maksavat naisilleen illallisen. Me toiset taas ollaan vain tyytyväisiä jos mies kutsuu treffeille ja haluaa ne myös maksaa. Jos taas itse kutsuisin miehen, niin toki myös maksaisin. SE on sitä tasa-arvoa, eikä se että väkisin maksetaan jokainen kahvikuppi puoliksi.
 
Finefinefineee
Treffeille kutsuva osapuoli maksaa. Erinomaisen naisen tapauksessa aina mies, nehän kilvoittelee siitä kuka saa viedä daamin ulos.

Jos itse otan treffipyynnön vastaan, mies on enemmän kuin onnellinen että hänen pyyntöönsä on vastattu, ja toki kustantaa kaikki huvit mitä illalle järjestää. Sama toimisi toki myös toisinpäin, mutta ei minun tarvitse kutsua ketään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28019096]No mun mies kyllä tarjosi mulle heti eka treffeillä ja on tehnyt niin siitä lähtienkin kun on vienyt mua ulos syömään. Tosin nyt minäkin välillä kaappaan hänet ulos syömään ja maksan koko laskun itse, mutta enemmän mies kuitenkin. Ihanan herrasmiesmäistä mun mielestä :)[/QUOTE]

Kai annat pillua miehelle palkkioksi?
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysytkö sä Keittiönoita sitten sun treffikumppaneilta aina tulot ekalla treffeillä vai miten arvioit ton? Entäs jos onkin pieni palkka mutta jättiperintö?
Yhdessä viestissäni jo kirjoitin, että en kysy. Toisen tulotaso tulee kyllä yleensä esille muutamassa kuukaudessa ihan siinä, millaisia asioita toinen yhteiseksi tekemiseksi ehdottaa, millaisia ravintoloita valitsee illallispaikaksi, minkä hintaluokan ruokia toinen tilaa jne. Tosin kyse ei ole välttämättä tulotasosta vaan siitä, millaisiin asioihin toinen haluaa rahansa käyttää. Mulle nämä on kuitenkin tapailussa ja seurustelussa sama asia, koska jos toinen ei ole halukas tekemään niitä asioita, joista minä pidän, niin tapailumme tuskin tulee kestämään kovin pitkään.

Tässä on muuten sellainenkin juttu, että mä puhun tapailemisesta, treffailusta ja seurustelusta. En ole puhunut parisuhteesta lainkaan, koska mulla ei ole aikomustakaan ryhtyä parisuhteeseen. Olen saanut jo lapseni aikuisiksi enkä ole enää perhettä perustamassa. Kaipaan miellyttävää, omillaan toimeentulevaa herraseuraa elokuviin, teatteriin, konserttiin, ravintolaillallisiin, matkusteluun yms, mutta en kotiani ja jääkaappiani jakamaan :) Omat taloudet siis kummallakin, mutta yhdessä voisi tehdä kaikenlaista mukavaa. Ei mulle se herraseurakaan mikään välttämättömyys ole, koska kaikkeen kivaan tekemiseen saan kyllä seuraa läheisistäni ja ystävistänikin. Herraseura voisi kuitenkin näin wanhoilla päivillä olla lisäpiriste elämään :)
 
jaah
[QUOTE="vieras";28025206]Tai sitten ehkä pitää deittailla vähän vähemmän?[/QUOTE]

Miksi? Etsin elämänkumppania ja en todellakaan ota sitä ensimmäistä vastaan tulevaa..
 

Yhteistyössä