Mitä ajattelet yli 3-kymppisestä perheellisestä naisesta, joka kehuskelee

  • Viestiketjun aloittaja Pappa betalar
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eikö ole outoa, ettei tuon ikäinen perheellinen ihminen pysty itse huolehtimaan toimeentulosta ja hankinnoista?
No ei. Itse esim. olen sellaisessa tilanteessa, etten pysty itse huolehtimaan toimeentulostani. Pätkätyöt loppuivat äitiyslomaan eikä uusia töitä ole löytynyt sen jälkeen. Työttömyyskorvausta en saa mieheni tulojen takia. Mieheni siis elättää minua mutta hänellä on asunto- ja opintolaina maksettavina + koko talouden laskut. Tiukkaa on.
Olisin ihka onnellinen jos mulla olisi isä joka ostaisi mulle auton!!!!!!
 
Mitä on kehuskeleminen? Jos isällä on ollut mahdollisuus ja haluja ostaa lapselleen auto miä tämä tarvitsee niin sehän on hyvä juttu. Ei kaikilla 30:llä perheellisillä taloudellinen tilanne välttämättä niin hyvä ole (voi olla kotihoidontuella, opiskelija, työttömänä, velkautumista tms). Mutta jos siis on näin tarvitsemansa auton saanuut ja asiasta tulee puhetta niin toki voi myöstää isän sen hänelle ostaneen. Toivottavasti osaa olla kiitollinen lahjasta.

Ikävämmältä tuntuu kuunnella sellaisia tuon ikäisiä jotka ovat sitä mieltä että heidän perheensä elatus kuuluu yhä vanhemmille ja kiukuttelevat kun eivät vanhemmat osta sitä eikä tätä. :/

muoks. ei minullakaan olisi mitään sitä vastaan jos isäni haluasi ja pystyisi ostamaan meille auton... :whistle:
 
Kyllä mulle ainakin isä osti pyörän viime vuonna, mutta en mä sillä kehuskele. Isä ostaa mulle matkalaukunkin eikä mulla ole tarvetta kehua silläkään.

Pikkuveli on saanut varmaan 5 peltoautoa, mopon, kevarin ja kortin saatuaan sai useamman tonnin maksaneen volvon (auto kyllä isän nimissä ). Olenkin tälle naureskellut, että sainpahan mä edes polkupyörän! :LOL: :LOL: :xmas:
 

Yhteistyössä