Mitä ajattelette kostoiloista??

http://www.kestovaippainfo.fi/perustietoa/

Siinä teille ;)
Voiko järkevämpää luonnonsuojelua vaippaikäisen äiti harrastaa. No tietty vaipattomuus olis seuraava vaihtoehto, mutta pikkusen mä haluan säästää aikaa ja hermoja. Ja tehä muutakinkuin kiikutaa kokoajan tätä lapsilaumaa pissalle. ;)
 
Lunatic
Eihän tosta otsikosta ota mitään tolkkua. Luulin attä täs on nyt kyse jostain koston iloista.
Että mitä mieltä oot kun jotkut tuntee kostosta iloa. :headwall: B) <br><br>
 
NuoriAikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:48 äitipeikko kirjoitti:
syljen silmille. no en, meillä on kestoiltu alusta lähtien. ja kyllä, äitikin käyttää kestosuojia ja kuukuppia.
Kiva kun vastasit, mä oikeasti meinaan mietin tota yksi päivä. Onko sulla tietoa/kokemusta että onko tuo yleinenkin järjestely? Meinaan että ovatko kestoilijaäidit pääsiassa kestosuojien käyttäjiä?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 23:58 NuoriAikuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 17:48 äitipeikko kirjoitti:
syljen silmille. no en, meillä on kestoiltu alusta lähtien. ja kyllä, äitikin käyttää kestosuojia ja kuukuppia.
Kiva kun vastasit, mä oikeasti meinaan mietin tota yksi päivä. Onko sulla tietoa/kokemusta että onko tuo yleinenkin järjestely? Meinaan että ovatko kestoilijaäidit pääsiassa kestosuojien käyttäjiä?
ainakin sellaisen käsityksen oon saanut kun asiasta on keskusteltu tuolla kestoilu-kerhossamme. itte en voisi kuvitellakaan käyttäväni muovisuojia enää, ne hiostaa ja ärsyttää ihoa vaikka kuinka usein vaihtaisi.
 
johan on koston ilot. jokainen kestoilija on kuitenkin yksilö, niin kun muutkin joten hyvin hankala kymysys. jos ei koe kestoja rasitteena niin pelkkää hyvää sanottavaa. sellaset suorittajatyypit jotka nyt kokee melkeen kaiken rasitteena ja ajanhukkana nin olkoot käyttämättä, sekä myös mielellään antaisivat sellaisten joille homma sopii niin nauttia siitä rauhassa.
 

Yhteistyössä