mitä ajattelette kun näette kauniin naisen mutta ei niin komean miehen?

  • Viestiketjun aloittaja kyselen vaan
  • Ensimmäinen viesti
jep
Ei mitään, koska kaumeus on katsojan silmissä... eivätkä he välttämättä ole pari, voivat olla kavereita. Jonkun muun mielestä se nainen, jota sinä pidät kauniina on ruma, kun taas mies on komea...
 
*
No kyllähän siihe kiinnittää huomiota että ovat ehkä vähän eri paria :D Viimeks pisti silmään kun oli juttu Brittany Murphystä ja sen miehestä (R.I.P.). Jäi jostakin vaan mieleen.
 
* lisää
Alkuperäinen kirjoittaja *:
No kyllähän siihe kiinnittää huomiota että ovat ehkä vähän eri paria :D Viimeks pisti silmään kun oli juttu Brittany Murphystä ja sen miehestä (R.I.P.). Jäi jostakin vaan mieleen.
Mutta en mää mitään ihmeempiä asiasta mieti :D
 
ap
kysyn tätä, koska no minä olen nätti monen mielestä, toki itsenikin ja mies taas on sanotaan että ei niin komea enkä ihastunut hänen ulkonäköönsä vaan luonteeseen. ja kaikki ystävät ja muut sukulaiset ihmettelevät ja kyselevät että miksi olen ruman miehen kanssa? se on todella ärsyttävää, kuulla muutenkin tuollaista ihmisten suusta että olisit nyt paremman näköisen miehen itelles ottanu, mutta en katsokaan ulkonäköä jaan sitä sisintä. ja miten kukaan kehtaa tulla mulle sanomaan että sulla on ruma mies jne...
mikä ihmisiä vaivaa!? :(
 
fff
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kysyn tätä, koska no minä olen nätti monen mielestä, toki itsenikin ja mies taas on sanotaan että ei niin komea enkä ihastunut hänen ulkonäköönsä vaan luonteeseen. ja kaikki ystävät ja muut sukulaiset ihmettelevät ja kyselevät että miksi olen ruman miehen kanssa? se on todella ärsyttävää, kuulla muutenkin tuollaista ihmisten suusta että olisit nyt paremman näköisen miehen itelles ottanu, mutta en katsokaan ulkonäköä jaan sitä sisintä. ja miten kukaan kehtaa tulla mulle sanomaan että sulla on ruma mies jne...
mikä ihmisiä vaivaa!? :(
Jos ne on huolissaan, et teille tulee rumis lpsosia :(
 
ota sitten komeempi mies sukulaisia mielyttämään tai sano että omapahan on elämäni!! mä en alkais mitään tollasta sukulaisten suusta kuuntelemaan, itseppähän oon valintani tehny.
 

Yhteistyössä