Mitä ajattelette miehestä jolla on lävistys peniksessä?

  • Viestiketjun aloittaja "Olen tatuoitu jätkä!"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ällöttäisi vaikka itse pidän lävistyksistä. Kielessä ja navassa itselläni ja alapäähän voisin ottaa, toki kysyisin miehen mielipidettä ja oikeastaan kerran oli ns. Vitsiä siitä että otan. Mutta tosiaan ihan tuohon klitoriksen huppuun ottaisin, joten ei vaikuttaisi itse seksiin. En tosiaan haluaisi mitään keskeltä lävistettyä kalua sisääni. Ajattelisin vaan sitä miltä sen laitto tuntui ja että saanko haavoja tai muuta.
 
"Masa"
Mun kullissa on ollut jo parivuotta peniksen virtsaputkessa lävistys koru ei haittaa mitenkään virtsausta mutta nakurannalla kykkl mua katsotaan enemmän kuin muita siellä käveliöitä laitto vähän sattui mutta meni noeasti ohi
 
Rämräm
Että ampuu pikkasen yli.
Ja että miksi on pitänyt laittaa, käynyt varmasti kipeää. Nauttiiko kivusta? Sekä elämä pyörii liiaksi lihakimpaleen ymrärillä, niin kuin joku muuki mainitsi.

Sinänsä jokaisen oma asia, ja siihen varmaan tottuiskin. Mutta ihmettelisin suuresti, jos oma ukko haluais ottaa lävärin munaan :)
 
"masa"
[QUOTE="Masa";30428842]Mun kullissa on ollut jo parivuotta peniksen virtsaputkessa lävistys koru ei haittaa mitenkään virtsausta mutta nakurannalla kykkl mua katsotaan enemmän kuin muita siellä käveliöitä laitto vähän sattui mutta meni noeasti ohi[/QUOTE]
Mulle vaihdettiin viime lauantaina 6mm paksuun renkaaseen ja nyt kyllä on vähän arka mutta ei haittaa kusemisessa ollenkaan
 
JOVAINON
Ei se peniskoru tarkoita yksiselitteisesti sitä, että elämä pyörii mulkun ympärillä. :D Miksei sitä voi ottaa yksinkertaisesti ulkonäön vuoksi? Onko se joltakin muulta pois, jos nauttii siitä lävistystilanteen tuottamasta adrenaliista? Ei se peniksensä lävistänyt mies hyökkää teidän pillujanne rengastamaan.

Eikä korun kanssa panemiseen nyt mitään löysää lorttoreikää tarvita. Tietysti jos jalkovälin kanssa on samoja ongelmia kuin Saharan autiomaalla, on ihan ymmärrettävää, ettei sinne mitään halua tunkea. Korua ei edes oikeastaan tunne, kun päästään tositoimiin - vaginan sisällä kun ei pääasiassa niitä kovin herkkiä tuntohermoja ole (vrt. iho).
 
"iina"
Ei se peniskoru tarkoita yksiselitteisesti sitä, että elämä pyörii mulkun ympärillä. :D Miksei sitä voi ottaa yksinkertaisesti ulkonäön vuoksi? Onko se joltakin muulta pois, jos nauttii siitä lävistystilanteen tuottamasta adrenaliista? Ei se peniksensä lävistänyt mies hyökkää teidän pillujanne rengastamaan.

Eikä korun kanssa panemiseen nyt mitään löysää lorttoreikää tarvita. Tietysti jos jalkovälin kanssa on samoja ongelmia kuin Saharan autiomaalla, on ihan ymmärrettävää, ettei sinne mitään halua tunkea. Korua ei edes oikeastaan tunne, kun päästään tositoimiin - vaginan sisällä kun ei pääasiassa niitä kovin herkkiä tuntohermoja ole (vrt. iho).
Seliseli.
 
Atrain
Itselläni on lävistys peniksessä. Kun koru on oikea, on se melko tiukka ja sen kanssa on helppo toimia. Se on täysin harhaluulo, että se jäisi johonkin kiinni ja ei sitä sen kivun takia oteta. Itselläni on ainakin tunto parantunut ja naisen mielestä koru on vain plussaa. En ainakaan itse osaisi enää olla ilman sitä, enkä aiokkaan. Olen ollut monien muidenkin naisten kanssa ja useimmiten reaktio on ollut tosielämässä "arvasin"-tyylinen, eikä se koru ole mikään este kenellekkään ollut.

Se olisi melkein sama kyseenalaistaa, miksi ihmiset käyttävät seksileluja. Parantaakseen kokemusta tai kokeillakseen jotain erilaista. Sama asia se tämäkin on loppupeleissä.
 
MaryPoppinssi
Ensin että OH ja sitten että EH ja sitten taas OH... Väliäkö tuolla onko lävistys siellä vai ei. Jos eläisin 1780-luvun Englannissa tai kuuluisin johonkin hihhuli lahkoon niin olisin kauhuissani mutta nyt ollaan toivon mukaan vähän kehitytty suvaitsevaisimmiksi noista ajoista :)
 
vierailija
Mun kullissa on ollut jo parivuotta peniksen virtsaputkessa lävistys koru ei haittaa mitenkään virtsausta mutta nakurannalla kykkl mua katsotaan enemmän kuin muita siellä käveliöitä laitto vähän sattui mutta meni noeasti ohi
Mulle isonnettiin juuri tappia mikä menee peniksen virtsaaukosta ja tulee munapussien alta pois kyll muakin katsotaan nakurannalla mutta se tuntuu ihan kivalta uikkareistakin se näkyy kivasti läpi
 

Yhteistyössä