Mitä ajattelette miehestä jolla on viisi lasta ja eronnut?

  • Viestiketjun aloittaja "mies"
  • Ensimmäinen viesti
Lähtökohtaisesti en ajattele yhtään mitään eronneesta miehestä tai naisesta, jolla on viisi lasta.
Parisuhdemielessä joutuisin harkitsemaan toooodella tarkkaan. Riippuisi toki tarinasta siellä taustallakin, mutta kyllä saisi olla todella ihmeellinen mies, että lähtisin edes kokeilemaan.

En kovin hirveästi yleisesti ottaen pidä lapsista. Koska kuitenkin tästä huolimatta itse olen neljän lapsen yksinhuoltaja, ja mulla pyörii eläimiäkin hoidettavana puolen korkeasaaren verran, niin se 9 lasta edes silloin tällöin kuulostaa yksinkertaisesti siltä, että ei pystyis, jaksais, kykenis.

Mutta teoriassa, jos nyt sitten se mies olisi ihan ehdottomasti elämäni rakkaus.... vahva ehkä.
 
"sondersson"
Jos lapset ois samalle äidille, kohtelis lapsiaan kuten isän kuuluu ja välit lasten äitiin ois kunnossa niin ei haittais mua.
Jos mä joskus päätyisin uuteen suhteeseen niin ehdottomasti haluisin että miehellä ois jo lapset valmiina ettei niitä ala mun kans vinkumaan.
 
"vieras"
Yllämainittujen lisäksi selvittäisin, että haluatko minun jatkavan lasten tehtailua kanssasi. Onko mahdollisesti jokin vakaumus taustalla? Siinä tapauksessa kiittäisin kauniisti ja poistuisin takavasemmalle.
 
"vieras"
Ei kiitos, en halua viittä vierasta lasta kotiini ja lisäksi se lasten äiti pakosta myös pyörisi täällä. Ei käy mulle. Kuitenkin kun on noin monta lasta niin olet todella kiinni siinä lasten äidissä.
 
"vieras"
päällimmäisinä ajatuksina on, että kuinka tulet toimeen äitin kanssa? (et yrittääkö hankaloittaa sun elämää, vai onko tyytyväinen omillaan) sit toiseksi mietin et miksi erositte? onko katkera ero, vai yhdessä sovittu? kuinka lapset on tilanteeseen sopeutuneet?
 
"tjaa"
Riippuu minkäiäisiä lapsia, ovatko kaikki saman akan kanssa saatuja, vai kaikki eri ja vuoden ikäeroilla.Ja sitä tietty sietää miettä, että mahtaako hyvä isä ja mies olla, kun noin monen lapsen siittänyt mutta huolehtia ei voi perheenä..
 
"yyhoo"
Mulla on 4 lasta ja olen eronnut. Itse en haluaisi lapsetonta miestä, joka ei tajua, mitä se on kun on lapsia. Joten minua ei haittaisi sun 5 lasta - ainakin tietäisit jo valmiiksi jotain isomman perheen elämästä! Epäileväisempi olisin päälle nelikymppisestä miehestä, jolla ei ole lapsia tai pitempiä suhteita...
 
En olisi ottanut miestä jolla olisi ollut ennestään lapsia, sama kriteeri oli miehellä.
Jos jostain syystä eroaisimme, en haluaisi hoidella kenenkään muun lapsia enkä ikinä enää tekisi lapsillemme sisko/velipuolia.
 
Tunnen erään tismalleen samanlaisen tapauksen. Mies on osoittanut vuosia kiinnostusta minua kohtaan, vaikka tietää, että en ole saatavilla. Koomisinta on, että hän pitää meriittinään sitä, että on viiden lapsen isä, lapset ovat kolmelle eri naiselle ja hän rehvastelee asialla ilmeisesti osoittaakseen omaan fertiliteettiään ja viriliteettiään. Hän ei kuitenkaan ole yhdenkään lapsen huoltaja, ja kahta vanhinta hän ei tapaa koskaan. On kuulemma niin paljon työkiireitä. Tärkeintä hänelle on kuitenkin mainostaa sitä, että on siittänyt viisi lasta. Vakavaan keskusteluun hän ei kykene, heittelee vaan että "kyllä pari vielä voisi tehdä". Eli lapsi, sen kasvu ja kehitys, kasvattaminen, ylläpito ja vastuunjako eivät kosketa häntä millään tavalla hänen omasta mielestään. Eli en lähtisi mihinkään vispilänkauppaan, vaikka olisin vapaa nainen.

En myöskään siinä tapauksessa, että mies huoltaisi viittä lastaan. En haluaisi äitipuoleksi, äidin korvikkeeksi tai ilmaiseksi lastenhoitajaksi toisen mukuloille. En juurikaan pidä lapsista, paitsi omistani ja kummilapsistani.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"pii"
jos lapset ovat äidillään ja sinä olet ns viikonloppuisä niin ei haittaisi. mutta jos lapset ovat koko ajan sinulla ja etsit heille äitipuolta arkeen hoitamaan, niin ei kiitos, en jaksaisi.
 

Yhteistyössä