Mitä ajattelette nuorista vanhemmista, jotka kulkevat vauvansa kanssa

"vieras"
Ootko varma, että kalja siellä kilisee? Itellä piltti purkit menossa kierrätykseen pitää erehdyttävän paljon samanlaista ääntä ja katseet on sen mukaset.

Tosin tiedän yhden tapauksen, jossa on pitänyt äidille kertoa että se pullon paikka rattaissa on tarkotettu tuttipullolle, ei äidin siiderille. Mitä siitä nyt voi ajatella? Kaikkien ei pitäis tehdä lapsia.
 
Nää on taas näitä lapsiperheen hys hys juttuja, voi luoja kuinka häpesin kun mies yhtenä perjantai iltana kauppareissulla nakkas 24-pakkauksen kaljaa vaunujen alaosaan..Mut taas toisaalta, elämä on..
 
[QUOTE="vieras";23020729]Ootko varma, että kalja siellä kilisee? Itellä piltti purkit menossa kierrätykseen pitää erehdyttävän paljon samanlaista ääntä ja katseet on sen mukaset.

Tosin tiedän yhden tapauksen, jossa on pitänyt äidille kertoa että se pullon paikka rattaissa on tarkotettu tuttipullolle, ei äidin siiderille. Mitä siitä nyt voi ajatella? Kaikkien ei pitäis tehdä lapsia.[/QUOTE]

Oon varma, voin jopa kertoa mitä merkkiä se oli :D
 
....
[QUOTE="vieras";23020729]Ootko varma, että kalja siellä kilisee? Itellä piltti purkit menossa kierrätykseen pitää erehdyttävän paljon samanlaista ääntä ja katseet on sen mukaset.

Tosin tiedän yhden tapauksen, jossa on pitänyt äidille kertoa että se pullon paikka rattaissa on tarkotettu tuttipullolle, ei äidin siiderille. Mitä siitä nyt voi ajatella? Kaikkien ei pitäis tehdä lapsia.[/QUOTE]


Eikä, oletko sellaistakin mennyt jollekin tuntemattomalle äidille möläyttämään. Voi elämä :D eikö enää mukamas saisi juoda jos tulee vanhemmaksi tai ostaa alkoholia?
 
"Erika"
Kuljetin meijä emmaljungien alla: 24pack kaljaa, 2 pulloa viinaa, 12 siideriä ja 1 pullo salmiakkiviina
Jo tuli katseita:D

Kaikki oli siis miehelle, joka vie ne ystävänsä juhliin, mutta huomaan, että heti katotaan pahasti jos on jtn erilaista
 
"vieras"
No en mitään kovin mukavia ajatuksia. Sääli tulee lasta...Mun mielestä se ei vain näytä kivalta, jos pieni lapsi ja rattaat täynnä alkoholijuominkeja...Ite hakisin/haetuttaisin alkoholit sitten ilman lasta, jos ois jostain syystä pakko saada esim. jonkun illanvieton takia.
 
"vieras"
Eikä, oletko sellaistakin mennyt jollekin tuntemattomalle äidille möläyttämään. Voi elämä :D eikö enää mukamas saisi juoda jos tulee vanhemmaksi tai ostaa alkoholia?
Kyseinen äiti oli tuntemani narkomaani, joka veti kaksin käsin alkoholia jo raskausaikana. Joo, kyllä mä sille asiasta mainitsin kun rupes vituttamaan, kun tuli vastaan rööki kädessä ja sidukka pullo rattaissa, luonnollisesti hiprakassa. Eikö olis pitänyt? Ihan luonnollista, ettei äitien tarvitse yhtäkkiä ruveta absolutisteiksi kun saa lapsen, my ass!

Jos saa lapsen, niin pitäisi kyetä vähintään kohtuu käyttäjäksi. Mun mielestä pari kertaa vuodessa riittää, kun lapset on pieniä. Sellanen jatkuva lipitys on luonteen heikkoutta. Mutta äitiyshän on joidenkin mielestä niin "luonnollista" ja lapset jää henkiin pienemmälläkin vaivalla, että turha ottaa mitää paineita suuntaan tai toiseen.
 
si
[QUOTE="vieras";23020811]Kyseinen äiti oli tuntemani narkomaani, joka veti kaksin käsin alkoholia jo raskausaikana. Joo, kyllä mä sille asiasta mainitsin kun rupes vituttamaan, kun tuli vastaan rööki kädessä ja sidukka pullo rattaissa, luonnollisesti hiprakassa. Eikö olis pitänyt? Ihan luonnollista, ettei äitien tarvitse yhtäkkiä ruveta absolutisteiksi kun saa lapsen, my ass!

Jos saa lapsen, niin pitäisi kyetä vähintään kohtuu käyttäjäksi. Mun mielestä pari kertaa vuodessa riittää, kun lapset on pieniä. Sellanen jatkuva lipitys on luonteen heikkoutta. Mutta äitiyshän on joidenkin mielestä niin "luonnollista" ja lapset jää henkiin pienemmälläkin vaivalla, että turha ottaa mitää paineita suuntaan tai toiseen.[/QUOTE]

se on alkoholisti joka juo päivittäin, ei narkomaani.
 
v
Meillä on kanssa välillä ollut kauppareissun jälkeen kaljapäkki vaunujen kyydissä. En ole huomannut ilmeitä, mutta en ole niihin keskittynytkään. Itse kun en juo kaljaa ollenkaan, ja itse sen tiedän. Niin ei tarvitse edes huonoa omatuntoa potea.
 
"Liisa"
Miks just nuorista vanhemmista? Pitäiskö ajatella jotenkin erilailla jos kyseessä olis vanhat vanhemmat?

En mä oikeastaan ajattelis mitään, tuskin kiinnittäisin asiaan edes huomiota. Mun mielestä on hirveää tekopyhyyttä ja dramatiikanhakuisuutta jos pitää kauhean kummallisena sitä että äiti tai isä ostaa joskus alkoholia. Vaikka sitä ostaakin niin ei se tarkoita sitä että lapsen läsnäollessa vedetään perseet olalle.

Minä esimerkiksi joskus ostan kaljapäkin kaupasta jos olen menossa illalla viihteelle. Olen yksinhuoltaja ja en voi oikein erikseen tehdä kauppareissua kaljaa varten. Silloin harvoin kun otan kännit niin lapsi on hoidossa esim. mummollaan. Eipä kukaan ole sen kummemmin katsonut enkä minäkään katso niitä vanhempia mitenkään oudosti joilla on alkoholia muiden ostosten mukana.

Ihme aloitus.
 

Yhteistyössä