Mitä ajattelette siitä kun nainen elää naisen kanssa

  • Viestiketjun aloittaja "maama"
  • Ensimmäinen viesti
-
jos kuulen kahden naisen asuvan yhdessä ja siitä pitäisi jotain ajatella niin ajattelisin varmaan että ovatko he lesboja..

ja mulla ei ole sitä vastaan mitään. Pääasia että ihminen on onnellinen. Jokaisella oikeus rakkauteen.
 
"maama"
Ihana kuulla että suurin osa on tuota mieltä, koska rakastan tätä naista enemmän ku mitään muuta :) Toki lapsiani rakastan.. mutta en ketään toista aikuista ole tällä tavalla rakastanut..
 
"vieras"
ajattelen, että ahaa.
enpä juuri muuta.

Yksi tuttava kerran valitti, että häntä yksi lesbo yrittää iskeä, vaikka hän on kaikin puolin peri-hetero ja naimisissa ja kolme lasta- se herätti enemmän ajatuksia. Jotka kyllä oli melko lailla samoja kuin jos muuten naimisissa olevaa vongataan ihan heteropiireissä.

Mutta sitten kun on kantensa löytänyt, niin sitä ei voi kätkeä - eikä pidä.
 
"maama"
No kyllä olen tykännyt miehistäkin, mutta naiset on ollu aina enemmän mun mieleen :)
En osaa ajatella asiaa noin, koska olen ihmisen kanssa joka tekee minut onnelliseksi ja meillä on yhteisiä mielenkiinnon kohteita, samat haaveet ja unelmat - ne on asioita joita arvostan kumppanissani !
 
"maama"
ja meillä jokaisella on kai vaan yksi elämä ja mun mielestäni pitää tehdä semmoisia asioita mitkä tekee itsensä onnelliseksi :) eikä vaan niin miten " kuuluu " tehdä.. kuten että naisen kuuluu olla miehen kanssa, vaikka olisi kuinka onneton !
 
..
voit tietysti sanoa vain oman kokemuksesi, mutta kysyn nyt kuitenkin koska olet ollut miehenkin kanssa.

Onko seksi herkempää naisen kanssa? Olen nimittäin kuullut näin että nainen ymmärtää naista paremmin ja siksi seksi voi olla moninkerroin parempaa naisen kanssa. Samaa olen kuullut suutelusta.
 
"maama"
Jeps.. seksi on herkempää naisen kanssa :) KYLLÄ KYLLÄ ! Miehen kanssa en ole ikinä esim. saanut.. mutta naisen kanssa se onnistuu joka kerran. Voin sanoa että rakkaani osaa hommansa enemmän kuin hyvin :) nainen ymmärtää naista paremmin ja seksi on moninkerroin parempaa naisen kanssa, kuin myös suutelu.
 
"maama"
mutta kyllä se on myös sitä että rakastamme toisiamme ja tykkäämme molemmat läheisyydestä, suutelusta, kaikin tavoin toisen hyvänä pitämisestä... mitä sitten miehen kanssa minulla ei ikinä ole ollut...
 

Yhteistyössä