Mitä ajatuksia sulla herättäis....

Jos asuisit pienessä taloyhtiössä, naapureita ei varsinaisesti tunne, mutta tottakai tervehditään aina ohikulkiessa. Olisit saanut joitakin viikkoja takaperin vauvan ja sitten postilaatikosta löytyy onnittelukortti vauvan johdosta jossa olis myös kutsu kahville/yhdessä kävelemään naapurilta jolla tiedät olevan myös pieni lapsi ja joka myös viettää päivänsä yksin kotona.

Olisiko se susta mukavaa vai aattelisitko et mikä ihmeen kyttääjä friikki meidän naapurissa asuu?
 
alastulo harmailee..
Mä olisin saman tien menossa jo kahville :D Eli tykkäisin kyllä.. Mä asun kerrostalossa ja 50m päässä on ok-talo, jossa tiedän olevan samanikäinen lapsi kun mun nuorempi... Niin tekis mieli pyytää lenkkeilemään, ehkäpä tästä tuolla perhekerhossa sais aikaseksi kysellä :)
 
"pipo"
Olisin yllättynyt, mutta en heti menis tyrmäämään ajatusta. Kylään tuskin heti menisin, mut yhteiselle vaunulenkille voisin lähteä... Ja jos sitten tuntuisi ystävystymisen arvoiselta, voisin jo lähteä kyläänkin.
 
ootko sä omasta mielestäs kyttääjä friikki kun tiedät että se naapuri viettää päivät yksin kotona ;) musta se ois tosi mukava juttu, mikäs se kivempaa ku käydä vaunulenkillä yhdessä ja kahvitella naapurissa =)
 
No kaikki vaihtoehdot täytyy ottaa huomioon... :LOL:

Eiku mä oon muutaman kerran nähny kun naapurin tyttö on pientä vauvaa kantanu kopassa tuossa ja tänää tuli vaunujen kanssa vastaan kun olin ite lähdössä vaunuilemaan ja mietin siinä sit vaan et noinkohan kehtais tuollai tehdä, sais sit vaikka vaunuilu seuraa..Ostin mä kortinkin jo, nyt vaan arvon kehtaanko kiikuttaa sen niiden laatikkoon... :D
 
Noh, rustasin nyt sen kortin sit...Kirjoitin päälle vaan "Tuoreille Vanhemmille", vaikka onpa tuo pienokainen niillä jo jonkin aikaa ollut..

Nyt kun saan potkittua itteni vielä laatikolle asti... :D
 
"vieras"
Osa ihmisistä ei halua olla missään tekemisissä naapureiden kanssa, mutta se on varmaan pieni vähemmistö. Minulle tulisi kortista velvollisuusolo. Mieluummin niin, että muuten menee juttelemaan.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22932332]Osa ihmisistä ei halua olla missään tekemisissä naapureiden kanssa, mutta se on varmaan pieni vähemmistö. Minulle tulisi kortista velvollisuusolo. Mieluummin niin, että muuten menee juttelemaan.[/QUOTE]
Mutta siis tässä kyse vain minusta. Olen muutenkin aika erikoinen :D.
 
[QUOTE="vieras";22932332]Osa ihmisistä ei halua olla missään tekemisissä naapureiden kanssa, mutta se on varmaan pieni vähemmistö. Minulle tulisi kortista velvollisuusolo. Mieluummin niin, että muuten menee juttelemaan.[/QUOTE]

Totta tuokin, tosin me ei asuta edes samassa talossa, vaan vain samassa pihapiirissä..Olisin mennytkin juttelemaan muuten vaan, mutta ymmärrettävästi n. 1kk ikäisen kanssa ei paljon tuossa leikkikentällä olla, joten mahdollisuuksia ei ole tuohon.
 
En pahastuisi. :)

Miehelle mainitsinkin tässä yksi päivä että pitäiskö yrittää hienovaraisesti ryhtyä juttusille seinänaapurin kanssa, kun näillä on pari kuukautta meidän neitiä vanhempi poika.

Kerran satuttiin samaan aikaan rappuun, kun tämä oli itse lähdössä ulos ja mä palaamassa ulkoa tytön kanssa. Vaihdettiin siinä pari sanaa ja vaikutti mukavalta mutta -ovelle en kehtaisi mennä, jos ei tykkääkään vt. vieraan kommenttiin ettei ehkä halua olla tekemisissä naapureiden kanssa.
 

Yhteistyössä