Mitä alkoholijuomaa ette enää ikinä juo?

.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Ensimmäinen on salmiakkikossu,aikoinaan kavereille piti näyttää esimerkkiä,miten juodaan useampi salmarishotti putkeen..
No siitä seurasi että yöllä sitten oksenneltiin mustaa oksennusta :x

Toinen on Huttunen (halpa viini) maku oli ihan ok ja ei oikeastaan käynyt päähän tai niin mä luulin,kunnes sitten kaupungilla hengailun ja baarissa parin siiderin jälkeen lähdettiin pitseriaan hakemaan pitsoja ja siinä jonossa sitten suorilta jaloiltani kaaduin polvilleni,kolmesti :ashamed:
En mitään.
 
Öppiäinen
*Kaljaa en oo juonu varmaan 17 vuoteen...sitä tuli sen verran oksennettua ojan pohjiin teini-iässä et ei pysty...
*Pirtua...kerran olen juonu ja sen seurauksena oli elämäni ehdottomasti kamalin ilta...silloinen poikaystäväni hakkas mut...
*Kiljua en oo koskaan juonu, enkä juo
 
manna
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja manna:
Nuorempana tuli vedettyä illan aloitus tequilalla tai vodkalla, joten niitä ei kyllä tee mieli. Mutta en ole yleensä mikään lasiin sylkijä...
Ja taas tuli yksi Tequila sunrice :x :headwall:
Mulla uppoaa kaikenlaiset driksut, mutta 18-vuotiaana mentiin selvänä baariin ja tilattiin 2-3 tequilapaukkua putkeen. siis suolalla ja sitruunalla. sen jälkeen kun otti tuopin vettä, niin tuli aikamoiseen humalaan.
 
bla
Juon oikeastaan mitä tahansa muuta kuin makeita mehuviinoja (Breezerit, Smirnoff icet, makeat siiderit) ja halppisviinejä. Fisushotit eivät ole mitään omia suosikkejani, eikä myöskään tequila, mutta kyllä tarvittaessa menevät alas.
 
Tequila :x

Joskus aikoinaan sain ravintolassa hillittomän lasillisen sitä ja yllytyshulluna huitaisin sen kerralla,vaikka tiesin etukäteen sitä olevan ihan liikaa kerralla tuhottavaksi.
Siinä sai jonkun tovin puhista ja loppuilta meni pilalle kun hissi keikku ylös-alas että tuleeko pihalle vaiko eikö.
Nykyään alan voimaan pahoin jo tequilan "rekvisiitasta".
 
nirso
-ofelia
-salmari
-tequila
-mansikkalikööri
-päärynäsiideri
-kilju
-pirtu
-viski
-konjakki
-brandy
-punaviini
-sherry

no paljon ei jääkkään mitä voin juoda..eli valkkari ja omppusiideri on sellase mitä juon ja joskus olutta, ja baarissa jokin hyvä drinksu
 

Yhteistyössä