Mitä alkuraskauden verikokeessa katsotaan? Klamydia??

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
kinse
ei ainakaan meidän neuvolassa oteta klamydiaa siinä. ei ymmärtääkseni edes näy verikokeessa vaan virtsatestillä tai limakalvotestillä. voi kylläkin olla oireeton kauankin
 
vieras
5v oltu yhdessä ja nyt miehellä oireiden perusteella epäillään..tuloksia vasta ensi viikolla. ja vähän painostava tunnelma täällä päin. ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. :D pettämisiä ei ole ainakaan mun osaltani enkä usko miehestäkään eli olisi ollut piilevänä molemmissa. olen itse juuri menossa gynelle epämääräisten munasarjakipujen ja vti-oireiden takia. huhhuh.
 
ap lisää
naurattaisi siis lähinnä se miten typerä koko juttu on. luottaakohan tuo muhun ikinä jos k. todetaan?? muutenkin järjettömän mustis.

muu sitten huolestuttaakin ja kunnolla. meillä tosin 2 lasta joista toinen vasta vauva eli raskautuminen näköjään ok mulla, ollut ainakin silloin vuosi sitten kun helposti sai toinen alkunsa.

kokemuksia!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Klamydia voi olla piilevänä todella kauan. Monihan huomaa vasta kun todetaan lapsettomuusongelmia.
Se tässä onkin mulla mennyt ohi; olen aina luullut että klamydia tekee todella ärhäkät oireet. On testejä siis minusta otettu mutta on yksi mahdollinen irtosuhde ennen nykyistä miestä keltä MINÄ olisin sen voinut saada. Miehen suhteista sitten taas ei ole sinänsä varmaa tietoa, tietenkään.

 

Yhteistyössä