mitä annatte joululahjaksi päiväkodin hoitajille?

  • Viestiketjun aloittaja pienen lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti
pienen lapsen äiti
Te kenen lapset ovat päikkärissä/ryhmäperhe päikkärissä niin miten muistatte lastenne hoitajia jouluna? Meillä nyt eka joulu kun lapsi hoidossa ja olen miettinyt kovasti että minkä arvoisi/miten pitäisi muistaa niitä ihmisiä jotka tekevät tärkeää työtä lapsesi parissa päivittäin?
 
"Tiina"
Alkuperäinen kirjoittaja pienen lapsen äiti;25240583:
Te kenen lapset ovat päikkärissä/ryhmäperhe päikkärissä niin miten muistatte lastenne hoitajia jouluna? Meillä nyt eka joulu kun lapsi hoidossa ja olen miettinyt kovasti että minkä arvoisi/miten pitäisi muistaa niitä ihmisiä jotka tekevät tärkeää työtä lapsesi parissa päivittäin?
Minulla 2 lasta päikyssä ja molempien ryhmissä 4 hoitajaa. Laitan molempiin ryhmiin yhdet konvehtirasiat.
 
Meillä on hoidossa neljä hoitajaa ja muistan kaikki konvehtirasioilla. Omahoitajalle olen ostanut isommankerran hän on eniten lapsen kanssa tekemisissä ja muille hoitajille sitten samanlaiset mutta vähän pienemmät rasiat.

Mitään krääsää /koriste-esineitä ei varmaankaan kannata ostaa kun niitä on varmasti hoitotädeille kertynyt kasapäin vuosine varrella.
 
Mä oon miettiny tätä.. Mulla on 2 lasta hoidossa ja molemmilla 4 hoitajaa, eli jos ostaisin kaikille omat, niin tulis pikkasen kalliiks. Oonko ihan moukka jos en nyt anna mitään...? Tai jos annan niin korkeintaan jotkut konvehtirasiat molempien ryhmiin, mut mun mielestä se olis niin tylsä, että mieluummin en anna mitään, jos en muuta keksi :D Luen siis myös mielelläni vinkkejä!
 
"vieras"
Mä vein viimeksi kun lapsi oli vielä päiväkodissa, sellaisen iiison fazerin sinisen levyn (paketissa sisällä 8 levyä). Samanlaisen saa ippen väki tänä vuonna :D, saavat jakaa levyt keskenään.
 
Meidän lapsilla kolme ihanaa hoitajaa. Ovat pienessä yksityisessä päiväkodissa. Paketoin nätisti heille nimikoidut mukit, mukien sisällä erilaisia suklaita ja ostin myös lisäksi sellaiset erikoisjoulutee-pakkaukset.
 
Tänä vuonna meidän poikasten tarhantädit (8 tätiä) saa mun syksyllä tekemää luumu-omenamarmeladia pienet purkit.
Ja sitten vielä leivon kahvihuoneeseen jonkun kakun ensi viikolla. :)

Ja ps. itse pk:ssa töissä olevana, se yhteinen konvehtirasia on ihan kiva näin joulun aikaan. Onpahan kahvikupillisen kanssa pieni herkku. :p
 
Varmaan taas jonkun pienen herkkukorin tms. En tosin koko ryhmän hoitajille vaan ainoastaan tytön omalle hoitajalle (joka on nyt syksyn ajan toiminut tuon autistisen lapsen kokoaikaisena avustajana, todella rankka homma jossa on ollut mukana koko sydämellään).

Pojun kouluun voi olla etten vie mitään tai sitten yhteiseksi jonkun konvehtirasian. Poika on ollut siellä vaan muutaman viikon enkä ole tuon paikan panokseen läheskään yhtä tyytyväinen kuin päiväkotiin.
 

Yhteistyössä