Mitä asioita teitte hyvällä omalla tunnolla ennen kuin luitte niiden vaaroista?

  • Viestiketjun aloittaja "pottu"
  • Ensimmäinen viesti
"aliina"
[QUOTE="pottu";25912258]Hups..No tarkoitin sillä lailla huolettomasti raskaana ollessa. Nykyisinhän se on kielletty toksoplasmoosivaaran takia.
Mutta siis siivoan edelleen että kisu ei huku kakkabakteereihin :D[/QUOTE]

Juu mietinkin, että tarkoitit ehkä raskausaikaa. :D

Itse siivosin kissojen potat, vaikka raskaana olinkin. Eipä ollut paljoa vaihtoehtoja ja pysyin hengissä. :)
 
"jenna"
[QUOTE="vieras";25912141]Niin, että haluat, että hammasharjasi on täynnä ulostebakteereita?[/QUOTE]

kysymys ei toki ollut minulle esitetty, mutta jäin ihmettelemään, että miksi hammasharjani olisi vessassa?
 
fd
[QUOTE="jenna";25912307]kysymys ei toki ollut minulle esitetty, mutta jäin ihmettelemään, että miksi hammasharjani olisi vessassa?[/QUOTE]

Tuliko sinunlaiselle idiootille mieleen, että kaikilla ei ole erikseen vessaa ja kylpyhuonetta?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";25912337]http://www.wwf.fi/wwf/www/uploads/pdf/factsheet_edited_perfluorinatedchemicals_sep05_kaannos.pdf
Perfluorattuja yhdisteit
Kemikaalikimara: Perfluoratut yhdisteet eivät hajoa - voihan PFAS...
Kemikaalikimara: Kestoleivinpaperit - ne mitään paperia ole
IpanaElämää: Perfluoratut yhdisteet ja Goretexin luvattu maa[/QUOTE]
Ja lisää.
Kemikaalikimara: Kemikaalikekkerit
Fluoriyhdiste ja tyttöjen paino


Aihepiiriin liittyy myös tämän päivän uutisointi fluoriyhdiste PFOA:n käytön vaikutuksesta tyttöjen painoon.

"Tanskassa tehdyn tutkimuksen mukaan rasvaa ja vettä hylkivien pinnoitteiden sisältämä perfluorioktaanihappo (pfoa) häiritsee etenkin tyttöjen painoa, sillä aine vaikuttaa painoon vaikuttavien hormonien insuliinin ja leptiinin tuotantoa.
Tutkijat tutkivat 20 vuotta sitten raskaana olleiden naisten syväjäädytetyt verikokeet, joita he vertasivat nyt aikuisiksi kasvaneisiin tyttäriin. Äitien verestä löytyneen korkean pfoa-pitoisuuden ja tytärten ylipainon välillä oli selkeä yhteys"

HS: Tässäkö tyttöjen lihomisen syy, MTV3, 6.3.2012
Halldorsson TI, Rider D, Haug LS, Bech BH, Danielsen I, Becher G, Henriksen TB, Olsen SF. Prenatal Exposure two Perfluorooctanoate and Risk of Overweight at 20 Years of Age: A prospective cohort study. Environmental Health Perspectives. DOI: dx.doi.org/10.1289/ehp.1104034.
 
nyt on omatunto puhdas.
Ostin Jonathan ulkovaatteita. (nykytiedon mukaan halpis puku -> lasta ja vanhempaa syrjitään puistoissa)

Ja asiallisesti, söin sipsejä ja join kokista. Molempia teen edelleen mutta harvemmin kuin ennen.
Avasin säilyketölkin pesemättä kantta ensin. (bakteerit kannesta siirtyy sisäpuolelle)
 
Kuolleisuusprosentti elämässä on täydet 100. Joku lähtee ennemmin, joku myöhemmin. Oman harkintani mukaan otan riskejä. Joka tapauksessa en halua olla palvelutalon vanhin asukas, vaan mielelläni lähtisin täältä ennen laitosasumisen tarvetta. Siksipä nautin elämästä omalla tavallani; vaikkapa mikropoppareita syöden ajoittain.
 
"Neith"
no mä olen siitä idiootti että en lue vaaroista joten voin huoletta tehdä kaikkia asioita mitä haluan ja miten haluan
teen about kaikkia niitä asioita joita täällä on jo lueteltu ja enemmän
 

Yhteistyössä