mitä d-vitamiinitippoja annat vauvallesi?

  • Viestiketjun aloittaja "viivii"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mikään muu ei ole sopinut kuin Jekovit, sitä siis. Maitohappobakteerit annan jauhemaisessa muodossa erikseen omaan maitoon laimennettuna. Kaikki öljypohjaiset tipat on saaneet mun lapset huutamaan kuin vietävä.
 
"Vieras"
Bioteekin Teho-D. Ei tarvitse antaa kuin 1 tippa/vrk, muut öljypohjaiset aiheuttivat vatsanväänteitä. Mm. gefilustipat eivät sopineet lainkaan. Nyt annetaan lisäksi jauhemaista maitohappobakteeria, tilkkaan vettä sekoitettuna.
 
gefilustippoja oon antanu kahelle nuorimmaiselle, hyvin on sopinu mut meillä ei oo masuvaivasia ollu kukaan. maitohappoja saavat edelleen, vannon niittenki nimeen samoin ku d-vitamiinin, meillä ei juurikaan sairastella, yhtään kunnon flunssaa ei ollu kellään koko talvena.
 
"mami"
Devisol tipat on käytössä. Miksi muuten kaikki syötätte maitohappobakteereita lapsillenne, vaikka niistä ei ole terveelle mitää hyötyä?
Olen ainakin huomannut, ettei lapsen maha mene sekaisin esim nyt kun ollaan annettu hapanmaitotuotteita. Ja sairaana ei ole ollut kertaakaan 9kk iässään. Saattaa tietysti johtua muistakin tekijöistä, mutta uskon että nuokin ovat auttaneet.
 

Yhteistyössä