Mitä eilisessä kehokuvaketjussa kävi? Se ap kilahti, palasiko vielä niiden ensisolvausten jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja "bäm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Minä luin ketjua siihen saakka, kun Fortunate odotti Lispettiä paikalle, että laittaa kuvansa vasta sitten. No, Lispetti tuli ja Fortunate pisti kuvansa. Sen jälkeen ei tietoa, mitä tapahtui.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28764896]se sekopää ap riehui aikansa, mutta en tiedä saiko lopulta bannia. onko se ketju poistettu?[/QUOTE]
Ainahan sen näkee, kun selaa sivuja; lukee siirretty.
 
"vieras"
Täytyy kyllä näin vanhempana naisena sanoa, että Sangria oli ainut, jolla oli/on upea vartalo. Eipä niitä paljoakaan suomalaisilla nää. Onneksi olkoon geeneistäsi :)
 
Sangria
[QUOTE="vieras";28764988]Täytyy kyllä näin vanhempana naisena sanoa, että Sangria oli ainut, jolla oli/on upea vartalo. Eipä niitä paljoakaan suomalaisilla nää. Onneksi olkoon geeneistäsi :)[/QUOTE]

Kiitos, tässähä nolostuu :ashamed: :)
 
"a p"
Sangrialla oli aivan käsittämättömän hyvä kroppa. Jumalattoman isot tissit, ampiaisvyötärö, leveä ja pyöreä lantio, pitkät jalat (?) Niin epistä että mulla ei oo mitään noista :D
 
Sangria
[QUOTE="a p";28765025]Sangrialla oli aivan käsittämättömän hyvä kroppa. Jumalattoman isot tissit, ampiaisvyötärö, leveä ja pyöreä lantio, pitkät jalat (?) Niin epistä että mulla ei oo mitään noista :D[/QUOTE]

:ashamed:
 
"vieras"
Sekopään näköinen se ap oli jo siinä omassa kuvassaan, jotenkin pelottava huokui siitä koko olemuksesta ja kuvakin kuin kauhuleffasta. Mulla ainakin nous karvat pystyyn heti kun sen näin.
 

Yhteistyössä