Mitä erikoista kihlajaislahjaksi??IDEOITA!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mun hyvä ystävä meni kihloihin ja järjestää nyt juhlat. lahja on mietinnässä...mitään häälahjan tyyppisiä juttuja en osta, ja haluisin sen olevan jotain persoonallisempaa ko. paria ajatellen. Kotiin tavaroita ei, koska niitä on jo tulevan morsiamen mielestä liikaakin, joten mitä!?

Lahja sais olla joku max 50 eskoa, joten hmmhmm.. He harrastavat kalastusta ja veneilyä yhdessä eli jotain yhteistä kivaa niihin liittyen olisi mukava. mutta tuolla summalal ei oikein isoja ostella..kertokaa parhaat ideanne!

saa olla miten korkealentoista hyvänsä, kunhan pysyy budjetissa!
 
"mama"
Jos pariskunta on yhtään humoristisia niin osta heille valokuva-albumi mihin voi myös kirjoittaa pieniä tarinoita kuvien viereen. Nimikoi albumin kanteen vaikka MATIN JA MAIJAN KALAVALHEET :D Lisäksi ostat heille kalastajanlakit joihin vaikka kangastussilla tms kirjailet etunimet tms kivaa :) Ja jos budjetissa vielä on jäljellä niin ne sellaset viehelaatikot ei kai paljoa maksa? Niihinkin vois keksiä jotain omaperäistä :D Mä tykkään itse humoristisista mutta silti hyödyllisistä lahjoista joista näkee että antaja on nähnyt vähän vaivaakin ajatellen juuri saajaa :)
 
"vieras"
Minä en kyllä mitään harrastelahjaa suosittele ostamaan, jos ei tarkalleen tiedä, mikä on oikea lahja. Yleensä ne lahjat on pelkkää rahan hukkaa, kun antaja ei osaa oikeanlaista kuitenkaan ostaa. Itselläni on käynyt monen monta kertaa, että olen saanut harrastukseeni liittyen lahjoja, mutta useinmiten on niistä tulee vain paha mieli, kun ostaja on hyvää tarkoittaen hankkinut jotain, mutta kuitenkin minulle täysin turhaa, mille ei ole käyttöä.
 

Yhteistyössä