Mitä eroa on seurustelulla ja tapailulla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Sanoisin että pitää olla molemmille suht selvää että ollaan jollain tasolla "sovittu" että ollaan hieman vakavammalla pohjalla ja kenties myös yksiavioisempia. Monessa suhteessa tuntuu että toinen vain tapailee mutta toinen seurustelee ihan täysillä.. Vaikea varmaan arvata näkemyserojen sukupuolijakauma :D
 
"juu"
[QUOTE="vieras";25020302]Eikös seurustelu tasolla sovita ettei mm.petetä toista?Tapailussako sitten myös pettäminen sallitaan?[/QUOTE]

No tavallaan joo. Mutta mielestäni se ei ole silloin varsinaisesti pettämistä. Kun tapaillaan, ei olla varsinaisesti vielä sitouduttu mihinkään, eli se on sellainen treffailuvaihe, ja silloin voi vielä pitää silmät auki muuallekkin
 
"vieras"
Tapailussahan vain tapaillaan eli sellaista ihan normaalia treffailua ja voidaan tapailla useampaa. Seurustelu sitten, kun alkaa samaa tyyppiä tapailla ja yleensä jotenkin sovitaan seurustelusta tai sitten vain niin tiiviisti tapaillaan, että jo seurustellaa.
 
...>
[QUOTE="juu";25020332]No tavallaan joo. Mutta mielestäni se ei ole silloin varsinaisesti pettämistä. Kun tapaillaan, ei olla varsinaisesti vielä sitouduttu mihinkään, eli se on sellainen treffailuvaihe, ja silloin voi vielä pitää silmät auki muuallekkin[/QUOTE]

Ellei olla erikseen sovittu, että ei tapailla muita tms.
 
näin menty 20 vuotta
Mä vain tapailen ketä millonkin eli vanhoja entisiä panoja. Seurustella en halua, enkä ainakaan enää muuttaa yksiin. Pakko vain tapailla, seurustellessa kaikki haluaa heti kohta hynttyyt yksiin. Mä en!
Erosta aviomiehestäni aikaa tuon 20 vuotta vai tuliko jo 22.
 
  • Tykkää
Reactions: fortunate
No en mä oikein tiiä, mutta mun mielestä tapailuvaiheessa ei ole vielä sellaista sitoutumista kuin seurustelussa, eikä tapailuvaiheessa olla vielä ehkä edes varmoja haluaako alkaa seurustelemaan.
Niin ja lisäksi seurustelu on julkista, tapailusta ei hirveästi ulkopuolisille viitsi huudella.
 

Yhteistyössä