Mitä haette nyt kirpparilta?

Soitin ja varasin tuossa kirpparipöydän alkavaksi huomiselta. Kirpparilla on satoja pöytiä ja vaan yksi oli vapaana.... :eek: Kannattaako nyt edes viedä jos on tuollanen sesonki käynnissä? Malttaako kukaan edes myllätä sitä vaatemäärää?

Omaan pöytääni vien melko paljon tyttöjen 98-104 housuja ja pienempiä poikien vaatteita. Ja pikkukrääsää, leluja, ym. Meneeköhän tuollaset nyt kaupaksi.... mitkä nyt on hakusessa? Välikausivaatteet? Mitä muuta? :wave:
 
-
Ai, minusta just nyt oli ihana käydä kirpparilla, kun pitkästä aikaa oli pöydät täynnä.

Mä kaipaisin kaupunkitakkia talveksi tytölle koko 122-128 -senttiä. Tuo sellainen, pliis.
 
-
Talvi ja syysvaatteet alkaa varmasti olla ne, mitä haetaan. Ja hyväkuntoiset vaatteet menee aina.

Pitäs iteki lähtee tekemään kirpparikuormaa...mietinnässä vaan et minne veis, kun tahtoo sitä hävikkiäkin olla. Ei tajuu niitä jotka varastelee kirppareilta ku muutenki hinnat alhaalla :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mihin kirpparille olet menossa?

Mä ainakin itse katselin viimeksi vk-pukuja, kuriksia, kumppareita ja talvivarusteita. Luistimiakin :)
Paljetielle.... :xmas: Oli siellä yläkerrassa vapaita pöytiä vissiin enemmänkin mutta mielellään en sinne vie. Ittellä ei ainakaan tule läheskään aina siellä ylhäällä käytyä jos olen rattaiden kanssa liikkeellä.
 
***
Mä etsin tulevalle vauvalle pientä vaatetta, voisin ostaa myös tokaluokkalaiselle jotain siistiä käyttövaatetta.

Mulle tärkeintä on se, että pöytä on siisti ja myytävä tavara on ehjää ja tahratonta. En vilkaisekaan sellaisiin pöytiin, joista saa penkoa valtavia vaatekasoja tms.
 
fghj
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle:
Soitin ja varasin tuossa kirpparipöydän alkavaksi huomiselta. Kirpparilla on satoja pöytiä ja vaan yksi oli vapaana.... :eek: Kannattaako nyt edes viedä jos on tuollanen sesonki käynnissä? Malttaako kukaan edes myllätä sitä vaatemäärää?

Omaan pöytääni vien melko paljon tyttöjen 98-104 housuja ja pienempiä poikien vaatteita. Ja pikkukrääsää, leluja, ym. Meneeköhän tuollaset nyt kaupaksi.... mitkä nyt on hakusessa? Välikausivaatteet? Mitä muuta? :wave:
MISSÄ??
Puhutko akseli kirpputorista?
 
hömppä
Itselle olisi hakusessa talvitakki. Villakangastakki (hyväkuntoinen) tai muu vastaava, n. puoleen reiteen ulottuva ja mielellään musta. Harvoin kyllä osuu kohdalle minkäänlaisia normaalia kokoa (38-40) isompia vaatteita :( Mutta kun ei ole varaa ostaa ihan upo-uuttakaan, ovat sen verran hintavia. Katselen myös erilaisia sisustusjuttuja, tauluja, verhoja, kankaita, esineitä ymym... Niin ja pojan vaatteita unohtamatta :)
 
miten kannattaa laittaa jos on húrja määrä vaatteita, mutta eri ikäisille ja sukupuolille?siis laitanko tasaisesti kaikkia vai ekalla viikolla miesten m-koko, poikien 92 ja 140 ja sitten tokalla viikolla vasta naisten S-L ja tyttöjen 122-128? Miten ikinä ehtis myydä ton kaiken 2 viikossa? Hinnat pitäis nyt olla kohdillaan, 0,2e-2 95%
 
h
Tyttöjen vaatetta 92-104, poikien 110-116 tai 80-86. Leluja ostan, jos sattuu joku mieluisa kohdalle. Jotain sisustusjuttuakin, maalaisromanttista tms. voin ostaa. Ompelulehtiä. Millon mitäkin.

Älä laita vaatteita kauheeta kasaa pöydälle äläkä varsinkaan nuppineulalla hintaa kiinni. Silloin en viitsi penkoa.
 

Yhteistyössä