Mitä hajuvesiä teiltä löytyy?

  • Viestiketjun aloittaja Gallup
  • Ensimmäinen viesti
Armanin Code ja She, Donna Karanin Cashmere Mist, cKn One, pieni tilkka Muiglerin Angelia, Escadan Island Kiss, Lancomen Oui, Usa Sport Woman (tms.) ja kasa Yves Rocherin haisuja.

Käytän kyllä oikeastaan vaan Codea ja Cashmere mistiä, Island Kiss ois kiva kans mutta pullo on rikki :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
ei mitään kun tuo jo aikuinen lapsi muutti pois jo kotona asuessaan laittoi haisut vasta ulko-oven ulkopuolella jonnekin viihteelle mennessään
Ei millään pahalla, mut aika hankala lukea tuota kun pisteet puuttuu... :whistle:
no onneksi ei ollut kovin pitkä teksti. Mutta totesin että ei löydy. Jos sen verran tuosta ymmärsit kuitenkin? vai haluatko koko tekstin uusiksi?
Mutta mut on oikeasti mutta, ja kun-sanan eteen tulee pilkku. eiks niin? Eli osaan minä kielioppisäännöt, mutta tämä ei ole äidinkielen harjoitus minulle. Sorry vaan!
hahaaa. itseasiassa tuossa on minulla yksi ja ainoa virke, jos tarkkaan ajatellaan ja sinne kuuluisi pilkku kun-sanan eteen ja sitten oli näppisvirhe eli jo-sana (sen kotona-sanaa ennenolevan) pitäisi ollakin ja. Olikos muita huomattavia virheitä?
 

Yhteistyössä