Mitä haluaisit ostaa, mutta ei ole varaa?

  • Viestiketjun aloittaja "Mammamia"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma harmaana:
En halunnut sua loukata. Ymmärrän, ettet hae sääliä tms, mutta muistan omasta menneisyydestäni sellaiset ajat, kun itse haaveilin vain kunnon ruoasta. Sain silloi itse apua tuntemattomalta taholta.. nyt haluaisin auttaa jotain muuta ihmistä. Sitä vartenhan me ihmiset täällä ollaan, jumalalla ei ole muita käsiä kuin meidän, ihmisten kädet. Jos asut pk-seudulla, niin laita yv:tä.
tänne siis voi laittaa yv:tä
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja toinen näkökulma;22398093:
tänne siis voi laittaa yv:tä
Kiitos. Oletpa ihana ihminen. Ymmärrän tunteesi ja halusi tehdä samoin, kuin sinulle joku teki. Jäi kiva ja lämmin olo. =)

Kyllä se ihminen sattuu kohdalle, jota voit auttaa. Joskus. Se en ollut minä. Mutta ajatus lämmitti.
 
"vieras"
En haluaisi mitään materiaa välttämättä (no kesämökki on haaveena) mutta haluaisin taas alkaa harrastaa ratsastusta. Ei ole vain varaa maksaa siitä pari kertaa viikossa niin paljon kuin se täällä Uudellamaalla maksaa (olen siis ratsastanut yli 20 vuotta mutta nyt en 6 vuoteen ollenkaan).
 
"Rötväles"
[QUOTE="vieras";22398114]Kiitos. Oletpa ihana ihminen. Ymmärrän tunteesi ja halusi tehdä samoin, kuin sinulle joku teki. Jäi kiva ja lämmin olo. =)

Kyllä se ihminen sattuu kohdalle, jota voit auttaa. Joskus. Se en ollut minä. Mutta ajatus lämmitti.[/QUOTE]

Oikeasti, mullekin tuli sun toivelistasta sellainen olo, että haluaisin lapsillesi ne ananakset tarjota koska niin pieni asia tekisi jonkun onnelliseksi =)

Oma haaveeni on oma talo. Rakkautta kun ei rahalla saa.
 
Asunnon, kaupunkiasunnon (ihan keskustasta jonkun pienen yksiön minne vois välillä mennä yksikseen ja sais sisustaa ihan vaan itseään varten), kaksi uutta autoa (Ford KA:n kauppakassiksi ja uudemman Mondeon), huonekaluja, kauneusleikkauksia, botoxia ja restylanea, ulkomaanmatkoja.
 
[QUOTE="vieras";22398022]Ei se tähän liity millään tapaa. En hae sääliä, huomiota tai apua. Kerroin rehellisesti vain omat haaveeni näiden ökyhaaveiden keskelle. Joskus tulee niin älyttömän paha olo ihmisten pinnallisuudesta, tavaran ja elämysten hinkuamisesta, sun muusta...

Jotenkin on surullista, että ihmiset ei ymmärrä iloita siitä, että kaikki on hyvin.[/QUOTE]

Kyllä mä ainakin iloitsen siitä, mitä mulla on. Olen onnellinen, että voin ostaa ruokakaupasta mitä haluan kilohinnasta välittämättä. Olen iloinen uudesta asunnostani, sohvastani ja verhoistani. Olen iloinen siitä, että mulla ei ole jättivelkaa niskassani. Mutta, tämän aloituksen pointti oli, että mitä haluaisit ostaa, jos hinnalla ei olisi väliä.
 
IhanaValo
Yhden lisähuoneen asuntoon, uuden pakastimen (nykyisestä lähtee pian kansi irti), kunnolliset talvikengät ja kumpparit..ja tietty sitten kärsivällisyyttä ja energiaa. Jos niitä vaan voiskin ostaa jostain : /
 

Yhteistyössä