Mitä harrastatte?

  • Viestiketjun aloittaja Lasienkeli
  • Ensimmäinen viesti
alannah
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2004 klo 20:05 anskuli-80 kirjoitti:
Mä lenkkeilen meen neitin kanssa ja touhuilen muuten vaan.En oikee kerinny alottaa mitään harrastusta kun tulin näin pikaseen uusiks raskaaksi..Esikkomme on nyt 10kk =)
Kui pitkällä sun raskaus on? =)
 
K-M
Olipas nämä sivut uudistunut, ei tienny mille palstalle ois menny... Mä harrastan punttisalia ja aerobic/step-upia, ulkoilua tytön kans. Pitäisi tuohon paikalliseen kirjastoon käydä tutustumassa myös..
 
Pepsukka
Koira vie ison osan vapaa-ajasta (lenkkeilyineen ja koulutuksineen). Jollen ois raskaana, vierähtäis osa ajasta tallilla, kunnes varat loppuis.. Ja koska on ainainen tarve ylimääräselle, käyn esittelemässä kynttilöitä&somisteita kotikutsuilla, enempi luen sen harrastukseksi kuin työksi. Kutimet pitäs kaivaa esiin, mut enpä tiiä, riittääkö aika kutomiseen..
 
Taika-Pilvi
Minä käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla. Juuri aloitin pari viikkoa sitten =) Kirppareita kiertelen. Joskus tulee tehtyä ristipistotöitä mutta aika harvoin nykyään.
Niin ja koirat vie aika paljon mun "vapaa-aikaa", vaikka en mie kyllä tajua mitä toi vapaa-aika enää ees tarkottaa :D
 
hiirulainen83
tällä hetkellä harrastukset vähän jäissä kun odottelen tulokasta syntyväksi ensi vuoden puolella, mutta ratsastusta alan kyllä taas harrastamaan heti kun mahdollisuus ja himottaisi tuo laskettelukin vielä, ja ihan lenkkeilyä :flower:
 

Yhteistyössä