Mitä harrastit raskaana ?

  • Viestiketjun aloittaja jumppa
  • Ensimmäinen viesti
Kävelen, pyöräilen, zumbaan ja uin. Toistaiseksi mennyt ihan hyvin, puolivälissä kohta ollaan. Esikoista odottaessa en pystynyt justkaan mitään tekemään, kakkosta kun odotin niin pyöräilin ja kävelin tuonne jonnekin 30+ viikolle mut sit alkoi selkä olla jo niin kipeä ettei pitkää matkaa voinut kävellä ja pyöräily aihettu supistuksia. Saas nähdä miten tällä kertaa käy.
 
"leenu"
pumpissa ja balancessa kävin tuonne viidennelle kuukaudelle. Sit en osannut tarpeeks hiljalleen tehdä, et sykkeet oli koko ajan liian katossa, niin oli pakko lopettaa. Sen jälkeen kävelin, ja kävelin, ja kävelin :)
 
Hölkkää sinne asti kun jalka vaan suinkin nousi. Kävelyä loppuun asti. Muodostelmaluistelun jouduin jättämään heti alkuunsa :(

Nyt on toinen raskaus menossa rv 17 ja hölkkäilen vielä ihan täyttä häkää. Ja toki kotijumppaa tein ekassakin raskaudessa ja etenkin venyttely on tärkeää!
 
009
jumpissa kävin rv 28 asti, sitten ei voinut enää kovalla matolla maata selälleen niin jäin pois kokonaan sitten,ois varmaan muuten kunto jaksanut. Pyöräilyä ihan viimiselle viikolle, kävelyä yms ja tämä toinen lapsen odotuksessa. Ensimmäisessä en voinut oikein mitään tehdä oli hemmetinmoiset kivut koko ajan
 
pumppia ja balancea.2vkkoa ennen synnytyksiä loppui pump ja balancet lopetin vkkoa ennen synnytyksiä.Treenasin 4-5kertaa vkossa.
Ennen raskauksia jumppasin 5-7krtaa/vkko.Jumpassa olin käynyt ennen raskauksia muutaman vuoden jatkuvalla syötöllä.
 
ratsastin rv 20 asti, hiittosin hevoset selästä yms treeniä. sitte siirryin köpöttelyyn ku maha olko olheen tielä kevyessä istunnassa. ennen raskautta olin ratsastannu n 12v keittiö työ jatku loppuun asti rv 37 viellä 14h työpäivä...

kuopuksesta kaikki meni mettään heti alussa... ja kiiri, paino kaikki oli sitte sen mukasta..
 
Oi niitä aikoja :)
Kuntosaliharjoittelua (ohjelmat tehtiin mulle) n. 36 viikolle asti, reippaita kävelylenkkejä loppuun asti. Vatsalihakset jät melkein heti raskauden alussa pois, ei tuntuneet hyviltä. Supisteli kivuttomasti 20 viikolta lähtien.
 

Yhteistyössä